Subskrybuj, albo… trać. Jak poznańska spółka postanowiła zmienić rynek subskrypcji w Internecie

Czy można subskrybować papier toaletowy? Większość z nas coś w subskrypcji ma. Ulubiony tygodnik, telewizję, karnet na siłownię. Ale papier toaletowy? A gdyby tak do tego dołożyć subskrypcję na śniadania? Na pastylki do zmywarki? Na ulubioną kawę? Na zakupy w księgarni? I… na kilkadziesiąt innych rzeczy, których regularnie potrzebujemy i regularnie używamy? Pewnie, że można, ale kto by to wszystko spamiętał. I tu pojawia się poznańska firma , która chce podbić rynek subskrypcji. Nic odkrywczego? Inwestorzy pomyśleli inaczej – 10 tysięcy osób z całego świata zainwestowało 2 miliony dolarów w rozwój aplikacji Subme. Startuje w maju 2022 roku.
Chcesz więcej?
Kup prenumeratę cyfrową i ciesz się nieograniczonym dostępem do najlepszych artykułów w jednym miejscu
SubskrybujMasz już dostęp? Zaloguj się