Subskrybuj, albo… trać. Jak poznańska spółka postanowiła zmienić rynek subskrypcji w Internecie

Leszek Waligóra
Leszek Waligóra
- Ta aplikacja powstała po to, aby nie tylko mieć wielu subskrypcji w jednym miejscu, ale też w jednym miejscu wszystkim zarządzać, na przykład wyłączać jednym ruchem, gdy danej subskrypcji nie używamy, bo wyjeżdżamy na wakacje – mówi Adam Larsson, twórca projektu Subme.
- Ta aplikacja powstała po to, aby nie tylko mieć wielu subskrypcji w jednym miejscu, ale też w jednym miejscu wszystkim zarządzać, na przykład wyłączać jednym ruchem, gdy danej subskrypcji nie używamy, bo wyjeżdżamy na wakacje – mówi Adam Larsson, twórca projektu Subme. Robert Woźniak
Czy można subskrybować papier toaletowy? Większość z nas coś w subskrypcji ma. Ulubiony tygodnik, telewizję, karnet na siłownię. Ale papier toaletowy? A gdyby tak do tego dołożyć subskrypcję na śniadania? Na pastylki do zmywarki? Na ulubioną kawę? Na zakupy w księgarni? I… na kilkadziesiąt innych rzeczy, których regularnie potrzebujemy i regularnie używamy? Pewnie, że można, ale kto by to wszystko spamiętał. I tu pojawia się poznańska firma , która chce podbić rynek subskrypcji. Nic odkrywczego? Inwestorzy pomyśleli inaczej – 10 tysięcy osób z całego świata zainwestowało 2 miliony dolarów w rozwój aplikacji Subme. Startuje w maju 2022 roku.

Czy można subskrybować papier toaletowy? Większość z nas coś w subskrypcji ma. Ulubiony tygodnik, telewizję, karnet na siłownię. Ale papier toaletowy? A gdyby tak do tego dołożyć subskrypcję na śniadania? Na pastylki do zmywarki? Na ulubioną kawę? Na zakupy w księgarni? I… na kilkadziesiąt innych rzeczy, których regularnie potrzebujemy i regularnie używamy? Pewnie, że można, ale kto by to wszystko spamiętał. I tu pojawia się poznańska firma , która chce podbić rynek subskrypcji. Nic odkrywczego? Inwestorzy pomyśleli inaczej – 10 tysięcy osób z całego świata zainwestowało 2 miliony dolarów w rozwój aplikacji Subme. Startuje w maju 2022 roku.

Chcesz więcej?

Kup prenumeratę cyfrową i ciesz się nieograniczonym dostępem do najlepszych artykułów w jednym miejscu

Subskrybuj

Materiał oryginalny: Subskrybuj, albo… trać. Jak poznańska spółka postanowiła zmienić rynek subskrypcji w Internecie - Plus Głos Wielkopolski

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu