Konkurs rozstrzygnięto w listopadzie, ale właśnie teraz wystartowała nowa witryna Centrum Kultury Browar B. i można zobaczyć efekty pracy lokatorów Kieleckiego Parku Technologicznego.
- Pierwszy raz przygotowywaliśmy projekt dla instytucji kulturalnej, dlatego praca ta była dla nas wyjątkowym wyzwaniem. Zależało nam, żeby dobrze wypaść w konkursie i nie ukrywajmy, zwyciężyć ze względu na prestiż. Nagroda finansowa miała mniejsze znaczenie - mówi Marcin Januchta, prezes Partners Creative Studio.
Projektanci, przygotowując logo i nową wersję strony, inspiracji szukali między innymi w architekturze i historii zabytkowego pofabrycznego Browaru.
Agencja kreatywna Partners Creative Studio powstała dwa lata temu. Specjalizuje się w kompleksowym projektowaniu strategii i komunikacji wizualnej dla firm. Jej pracownicy są autorami logo Kieleckiego Parku Technologicznego, zajmowali się także stworzeniem folderu o Kielcach, który trafił w ręce uczestników Olimpiady Polonijnej. Ostatnio przygotowali wizualną część kampanii reklamowej Świętokrzyskiego Związku Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Ich dziełem jest także kilka numerów „Pulsu Przedsiębiorczości”.
