Tego jeszcze nie było. Biedronka mówi wierszem do swoich pracowników. I to trzynastozgłoskowcem! Mamy wideo

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
W kwietniu 2023 r. blisko 55 tys. zatrudnionych w sieci otrzyma Nagrodę Specjalną E.A. Soares dos Santos w wysokości 3750 zł brutto. To nagroda najwyższa w historii sieci Biedronka, która nagradza pracowników za ciężką pracę i wkład w osiągnięcie wyników finansowych w trudnym ekonomicznie ubiegłym roku.
W kwietniu 2023 r. blisko 55 tys. zatrudnionych w sieci otrzyma Nagrodę Specjalną E.A. Soares dos Santos w wysokości 3750 zł brutto. To nagroda najwyższa w historii sieci Biedronka, która nagradza pracowników za ciężką pracę i wkład w osiągnięcie wyników finansowych w trudnym ekonomicznie ubiegłym roku. Archiwum/Polska Press/zdjęcie ilustracyjne
Nie tylko szeregiem benefitów i świadczeń wyznaczających trendy na rynku, ale również… wierszem. Tak Biedronka docenia swoich pracowników. Sieć postanowiła opowiedzieć Polakom wyjątkowym językiem o wyjątkowej pracy osób, które zatrudnia i które codziennie obsługują miliony klientów, zapewniając im realizację najważniejszych potrzeb w 3,4 tys. sklepów. Ruszyła kolejna odsłona kampanii największego pracodawcy w Polsce „Biedronka to MY. Codziennie.”

Biedronka to największy pracodawca w Polsce zatrudniający około 80 tysięcy pracowników. W najnowszej kampanii employer brandingowej firma oddaje głos bohaterom sieci – jej pracownikom ze sklepów i centrów dystrybucyjnych.

„Choć nie zawsze widoczni, to zawsze niezbędni"

Czytany przez lektora trzynastozgłoskowiec pokazuje zespół największej sieci handlowej w Polsce, który na co dzień ułatwia życie klientom. Dzięki pracy osób zatrudnionych w sklepach i centrach dystrybucyjnych konieczne, codzienne czynności wyznaczające rytm życia Polaków, jak przygotowywanie śniadań, rodzinnych obiadów czy kolacji, stają się dużo łatwiejsze. Jednak praca, którą Biedronka pokazuje w najnowszej odsłonie kampanii, często pozostaje niezauważona przez klientów. A jak podkreśla lektor: pracownicy są przecież „Choć nie zawsze widoczni, to zawsze niezbędni."

W filmie nie występują zawodowi aktorzy. Ich role odgrywają pracownicy Biedronki w rzeczywistych sytuacjach, które wypełniają im dzień. Gdy świat się budzi, oni są już w pracy, na pełnych obrotach. Przyjmują dostawy, wypiekają pieczywo, wykładają świeże owoce i warzywa, aby ulubione produkty Polaków zawsze były na wyciągnięcie ręki. W kampanii pojawiają się również sceny, które potwierdzają, że zespół Biedronki jest zintegrowany, a pracownicy dobrze czują się w swoim towarzystwie: rozmowy i wspólne obchodzenie urodzin.

- Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny sieci Biedronka.

Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana m. in. w telewizji, radiu, Internecie - w tym w mediach społecznościowych i kanałach własnych Biedronki. Część działań klienci będą mogli też usłyszeć w sklepach sieci. Kampania wystartowała 9 kwietnia 2023 r. i potrwa 3 tygodnie. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.

Największe nagrody finansowe w historii Biedronki

Biedronka, największy pracodawca w Polsce, stale docenia wysiłki pracowników poprzez dodatkowe nagrody finansowe, co jest istotnym elementem polityki płacowej firmy. W kwietniu 2023 r. blisko 55 tys. zatrudnionych w sieci otrzyma Nagrodę Specjalną E.A. Soares dos Santos w wysokości 3750 zł brutto. To nagroda najwyższa w historii sieci Biedronka, która nagradza pracowników za ciężką pracę i wkład w osiągnięcie wyników finansowych w trudnym ekonomicznie ubiegłym roku. Nagrodą zostały objęte osoby zatrudnione w sklepach, w centrach dystrybucyjnych i biurach, pracujący na stanowiskach niemenedżerskich. Tegoroczna nagroda jest wyższa aż o 950 zł brutto od zeszłorocznej i jest to najwyższa wartość w całej Grupie Jeronimo Martins w zakresie nagrody specjalnej przyznawanej pracownikom.

Sieć Biedronka aktywnie prowadzi także regularne przeglądy wynagrodzeń, by zapewnić zatrudnionym bezpieczeństwo finansowe oraz stabilność pracy.

  • Od 1 stycznia br. ponad 60 tys. pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych otrzymało podwyżki, na które w skali roku Biedronka przeznaczyła ponad pół miliarda złotych. Wzrost wynagrodzeń na podstawowych stanowiskach wyniósł od ok. 500 zł do 700 zł brutto.
  • Jednocześnie wyższe wynagrodzenie wraz ze styczniową pensją otrzymało ponad 3 tys. zatrudnionych z centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych.
  • Na wzrost wynagrodzeń tej grupy Biedronka przeznaczyła prawie 47 mln złotych w skali roku. Łącznie na podwyżki dla pracowników Biedronka wyda w 2023 roku około 650 milionów złotych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Tego jeszcze nie było. Biedronka mówi wierszem do swoich pracowników. I to trzynastozgłoskowcem! Mamy wideo - Gazeta Pomorska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu