Telepizza kusi inwestorów z Wielkopolski

Telepizza kusi inwestorów z Wielkopolski
Telepizza kusi inwestorów z Wielkopolski
Mieszkańcy Wielkopolski, którzy marzą o własnej pizzerii, mogą ją otworzyć już za 150 tys. zł. Telepizza oferuje atrakcyjne warunki współpracy biznesowej. Firma gwarantuje pomoc na każdym etapie rozwoju biznesu.

By zostać franczyzobiorcą Telepizzy nie trzeba mieć doświadczenia w gastronomii. Firma szkoli partnerów i wdraża w zasady prowadzenia restauracji. Wiedza dotyczy m.in. zarządzania personelem, administracją, relacji z klientem, marketingu, sprzedaży oraz zasad przygotowania i serwowania dań. Partner sieci może liczyć na stałą opiek doradców Telepizzy przez cały okres współpracy. Centrala nadzoruje również kwestie zaopatrzenia lokali w produkty najwyższej jakości, po atrakcyjnych cenach. Skala działania i ponad dwudziestoletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.

Sieć Telepizzy liczy w Polsce 30 lokali własnych i 85 prowadzonych przez franczyzobiorców. Zarząd firmy zdecydował o dalszej ekspansji formatu franczyzowego, zwłaszcza w średnich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Franczyza Telepizzy – zdaniem zarządu firmy – jest przyjazna dla kieszeni inwestora.

- Wśród potencjalnych inwestorów jesteśmy postrzegani jako marka międzynarodowa – mówi Leszek Nowak, menedżer  ds. Franczyzy w Telepizza Poland. - To  dobrze, bo znana marka dodaje nam prestiżu, ale z drugiej strony może tworzyć wrażenie pewnej sztywności reguł w procesie rekrutacji. Tymczasem nasze warunki współpracy są elastyczne i niektóre z nich negocjujemy z potencjalnymi partnerami. Myślę, że oferta, którą w szczegółach będę prezentować na spotkaniach z kandydatami, zachęci ich do współpracy z nami.

Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon w Polsce, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Przedsiębiorcy, którzy nawiążą współpracę z Telepizzą zostaną właścicielami restauracji o nowoczesnym wnętrzu i atrakcyjnym wystroju. Miła atmosfera lokalu będzie w sam raz dla tych, którzy lubią spędzać czas poza domem, natomiast pozostali będą mogli skorzystać z oferty z dostawą do dowolnego miejsca.

Firma sprzedaje rocznie ok. 6 mln sztuk pizzy. Telepizza pochodzi z Hiszpanii. Oprócz Polski i Hiszpanii, sieć rozwija się w Portugalii, Columbii, Chile, Ekwadorze, Peru, Panamie, Boliwii, Emiratach Arabskich, Rosji i Angoli. 

Umów się na spotkanie inwestycyjne.

Kontakt: Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza,

tel. kom. 502 456 776, mail. [email protected]
Telepizza.pl 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu