By zostać franczyzobiorcą Telepizzy nie trzeba mieć doświadczenia w gastronomii. Firma szkoli partnerów i wdraża w zasady prowadzenia restauracji. Wiedza dotyczy m.in. zarządzania personelem, administracją, relacji z klientem, marketingu, sprzedaży oraz zasad przygotowania i serwowania dań. Partner sieci może liczyć na stałą opiek doradców Telepizzy przez cały okres współpracy. Centrala nadzoruje również kwestie zaopatrzenia lokali w produkty najwyższej jakości, po atrakcyjnych cenach. Skala działania i ponad dwudziestoletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci.
Sieć Telepizzy liczy w Polsce 30 lokali własnych i 85 prowadzonych przez franczyzobiorców. Zarząd firmy zdecydował o dalszej ekspansji formatu franczyzowego, zwłaszcza w średnich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Franczyza Telepizzy – zdaniem zarządu firmy – jest przyjazna dla kieszeni inwestora.
- Wśród potencjalnych inwestorów jesteśmy postrzegani jako marka międzynarodowa – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. Franczyzy w Telepizza Poland. - To dobrze, bo znana marka dodaje nam prestiżu, ale z drugiej strony może tworzyć wrażenie pewnej sztywności reguł w procesie rekrutacji. Tymczasem nasze warunki współpracy są elastyczne i niektóre z nich negocjujemy z potencjalnymi partnerami. Myślę, że oferta, którą w szczegółach będę prezentować na spotkaniach z kandydatami, zachęci ich do współpracy z nami.
Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon w Polsce, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Przedsiębiorcy, którzy nawiążą współpracę z Telepizzą zostaną właścicielami restauracji o nowoczesnym wnętrzu i atrakcyjnym wystroju. Miła atmosfera lokalu będzie w sam raz dla tych, którzy lubią spędzać czas poza domem, natomiast pozostali będą mogli skorzystać z oferty z dostawą do dowolnego miejsca.
Firma sprzedaje rocznie ok. 6 mln sztuk pizzy. Telepizza pochodzi z Hiszpanii. Oprócz Polski i Hiszpanii, sieć rozwija się w Portugalii, Columbii, Chile, Ekwadorze, Peru, Panamie, Boliwii, Emiratach Arabskich, Rosji i Angoli.
Umów się na spotkanie inwestycyjne.
Kontakt: Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza,
tel. kom. 502 456 776, mail. [email protected]
Telepizza.pl
