Spis treści

ECOM Inspiration Awards dla branży e-commerce
ECOM Inspiration Awards jest częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, realizowanego przez markę Nasze Miasto, należącą do Polska Press Grupy. To konkurs dedykowany branży e-commerce, w którym nagradzane są najlepsze projekty i inicjatywy. Konkurs stanowi także platformę wymiany doświadczeń, budowania relacji biznesowych oraz prezentacji najnowszych trendów i technologii, które kształtują przyszłość handlu online.

– ECOM Inspiration Awards to konkurs, który nie tylko nagradza liderów e-commerce, ale także motywuje całą branżę do dalszego rozwoju. Polski rynek handlu internetowego dynamicznie ewoluuje, a my chcemy doceniać firmy kształtujące trendy i wyznaczające nowe standardy. Cieszę się, że mogliśmy gościć tak wielu wybitnych ekspertów, którzy na co dzień wpływają na przyszłość e-handlu – podkreślił Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Pierwsza edycja konkursu przyciągnęła firmy, które w 2024 roku wykazały się najbardziej innowacyjnymi, skutecznymi i wpływowymi działaniami w branży e-commerce z całej Polski.
Na odbywającej się w Warszawie gali obecni byli czołowi przedstawiciele sektora, liderzy opinii, eksperci oraz kluczowi decydenci.
Kto otrzymał nagrody w konkursie ECOM Inspration Awards?
Kulminacyjnym wydarzeniem wieczoru było wręczenie nagród głównych w dwóch kategoriach: ECOM Inspiracje i ECOM Innowacje, a także wyróżnień specjalnych ECOM oraz nagród serwisu kodyrabatowe.naszemiasto.pl.

W kategorii ECOM Inspiracje nagrody otrzymali - InPost, Żabka Nano oraz PayPo, natomiast w kategorii ECOM Innowacje - BLIK, InPost Pay i Empik.
Serwis kodyrabatowe.naszemiasto.pl przyznał nagrody w pięciu kategoriach:
Lider Zamówień – Eobuwie.pl
Lider Wartości Sprzedaży – Itaka.pl
Lider Aktywności – Euro.com.pl
Lider Afiliacji – Tradedoubler
Debiut Roku – Itaka.pl
Dodatkowo przyznane zostały wyróżnienia specjalne ECOM w kategorii Partner e-commerce, które otrzymali: NAOKO STORE, Psi Bufet, Vinted, CAMPUS AI oraz nagrody specjalne Polska Press Grupy dla Grupy WeNet i Grupy Vercom.
Jak wyłaniano laureatów ECOM Inspration Awards 2024?
Proces oceny zgłoszonych projektów został przeprowadzony przez 32-osobową Radę Ekspertów oraz 8-osobową Kapitułę Konkursową, w której skład weszli doświadczeni specjaliści, przedsiębiorcy oraz eksperci z dziedziny e-commerce, marketingu i nowych technologii. Ich zadaniem była dokładna i bezstronna analiza zgłoszonych innowacji oraz inspiracji pod kątem innowacyjności, nowości, efektywności i potencjału rozwojowego, co zapewniło wysoki poziom merytoryczny całego konkursu.

Istotną rolę odegrali również partnerzy, którzy wsparli tegoroczną galę. Patronem Honorowym jest Ministerstwo Cyfryzacji i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, natomiast Patronami Merytorycznymi - Akademia Leona Koźmińskiego, Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, Konfederacja Lewiatan, Ecommerce.pl Event by Sembot oraz firma Kammedia. W gronie Partnerów Wspierających znaleźli się Orlen Paczka, Digiad, MessageFlow – Grupa Vercom, Wenet, Akademia e-marketingu, Prido oraz Cecotec Polska.
Uroczysta gala ECOM Inspiration Awards 2024 za nami. Kto otr...