W Warszawie został otwarty sześciotysięczny sklep Żabka

AIP

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Placówka zlokalizowana jest w jednym z najwyższych i najbardziej spektakularnych warszawskich obiektów Bliska Wola Tower. W budynku znajduje się tysiąc apartamentów biurowych i hotelowych, ponad 300 lokali biurowych i 30 lokali usługowych. - Obecnie współpracujemy z ponad 4,2 tys. franczyzobiorcami- mówi ekspert.

–Każdego dnia zapewniamy komfort codziennego życia milionom Polaków, którzy odwiedzają nasze sklepy. Dzięki rozwojowi sieci i ponad 6000 placówkom w całym kraju jesteśmy blisko naszych klientów i ich potrzeb. W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było. Pojawiamy się w dogodnych lokalizacjach i w odmienionym formacie, który został bardzo pozytywnie przyjęty przez konsumentów i wpłynął na 30 proc. wzrost liczby nowych klientów w sklepach po modernizacji – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu firmy Żabka Polska.

W mijającym roku sieć Żabka rozwijała swój format otwierając sklepy w nowych lokalizacjach sprzyjających klientom, by w pobliżu miejsc tranzytowych mogli zrobić szybkie zakupy na śniadanie czy obiad. Żabki pojawiły się m.in. w warszawskim metrze, ma dworcach kolejowych, w przejściach podziemnych. W wyborze lokalizacji dla nowych sklepów pomocna jest sztuczna inteligencja, która z dużą dokładnością ocenia każdy lokal i dopasowuje do niego asortyment.

–Możemy się rozwijać tylko dzięki przedsiębiorczości Polaków, którzy chcą prowadzić własny biznes w ramach naszej sieci franczyzowej. Obecnie współpracujemy z ponad 4,2 tys. franczyzobiorcami. W tym roku zanotowaliśmy aż 40 proc. wzrost liczby podpisanych umów franczyzowych, co jest potwierdzeniem, że możliwość bycia indywidualnym przedsiębiorcą, przy wsparciu znanej sieci, jest coraz wyraźniej doceniana przez osoby na rynku pracy. Niewątpliwy wpływ miały na to wdrożone projekty usprawniające zarządzanie naszymi sklepami oraz wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które przyciągnęły do naszej sieci nowych franczyzobiorców – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

W planach na 2020 r. Żabka zakłada dalszy wzrost liczby sklepów, otwarcie szóstego już centrum logistycznego oraz rozwój funkcjonalności technologicznych, jak również pogłębianie swoich działań ekologicznych.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3