Darmowa przesyłka z AliExpress na wyprzedażowe produkty
- W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy dla naszych polskich klientów dodatkową ofertę specjalną z darmową wysyłką na wszystkie produkty wyprzedażowe - powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią zaznaczając, że Globalny Festiwal Zakupowy 11.11 stanie się w ten sposób największą wyprzedażą na polskim rynku, obok Black Week.
Termin uruchomienia akcji związany jest z rozpoczynającym się świątecznym okresem na zakupy. AliExpress tłumaczy to przewidywanymi brakami w łańcuchach dostaw, które będą bardziej zauważalne bliżej okresu Świąt Bożego Narodzenia. Stworzy to konsumentom możliwość zakończenia świątecznych zakupów przed szczytowym okresem.
Platforma zakupowa przewiduje, że najlepiej sprzedawać się będzie:
- elektronika,
- produkty związane z domem,
- ubrania,
- kosmetyki przeznaczone na okres zimowy.
Przesyłka nawet w kilka dni! Centrum dystrybucyjne na Europę Środkowo-Wschodnią
W październiku 2021 roku AliExpress zakończył budowę łódzkiego centrum realizacji zamówień dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nowo otwarte centrum realizacji zamówień jest kontynuacją większego programu inwestycji logistycznych, który ma za cel skrócenie czasu wysyłki produktów do klientów w Polsce. Wybrane produkty będą dostarczane do klientów w ciągu 3 dni, a dostawa następnego dnia będzie możliwa w największych miastach Polski.
AliExpress uruchomiony został w 2010 r. jako globalna platforma zakupowa. Umożliwia konsumentom zakupy bezpośrednio od producentów i dystrybutorów. Działa także jako platforma dla sprzedawców z całego świata. Serwis działa obecnie w dwunastu językach.
Ile kupujemy na AliExpress?
- Na podstawie danych Wirtualnych Mediów AliExpress zajęło drugie miejsce pod względem odwiedzin na polskim rynku w okresie letnim, a od tego czasu na podstawie danych wewnętrznych obserwujemy już znaczny wzrost ruchu - mówił w rozmowie z Agencją Informacyjną Polska Gary Topp, dyrektor generalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią.
Jak informuje AliExpress w 2020 r. liczba międzynarodowych kupców spoza Chin uczestniczących w festiwalu na AliExpress wzrosła ponad trzykrotnie. Liczba aukcji produktów od zagranicznych sprzedawców skoczyła o 600%. Polska była jednym z 5 najlepszych krajów z zeszłorocznej sprzedaży.
