Zmiany dla klientów Banku BPH

Mateusz TkarskiZaktualizowano 
123rf
Z początkiem listopada część BPH w wyniku fuzji połączona zostanie z Alior Bankiem.

Na początek listopada planowane jest prawne połączenie wydzielonej części Banku BPH z siedzibą w Gdańsku z Alior Bankiem. Fuzja nie dotyczy kredytów hipotecznych dla klientów indywidualnych oraz TFI.

Dokładny dzień podziału zostanie dopiero zakomunikowany przez banki. Po podziale Bank BPH będzie obsługiwał wyłącznie klientów indywidualnych, posiadających kredyty hipoteczne. Natomiast do Alior Banku przeniesione zostaną wszystkie produkty i usługi poza kredytami hipotecznymi dla klientów indywidualnych, w tym, m.in. konta osobiste, karty, kredyty gotówkowe, produkty oszczędnościowe i inwestycyjne, rachunki i kredyty Kasy Mieszkaniowej Banku BPH oraz rachunki i fundusze inwestycyjne w Biurze Maklerskim. Ponadto Alior Bank przejmie wszystkie produkty dla małych i średnich firm i korporacji, w tym: rachunki firmowe, kredytowy, depozyty, produkty oszczędnościowe, skarbowe, inwestycyjne, transakcyjne i finansowania handlu oraz faktoring.

Jak wyjaśnia bank BPH zmiana nie będzie wymagać od klientów podejmowania żadnych działań. Wszystkie umowy oraz warunki korzystania z produktów pozostają w mocy, w tym obowiązujące na dzień podziału opłaty, prowizje i wysokość oprocentowania. Nie zmienią się numery rachunków bankowych. Aktywne pozostaną wszystkie karty płatnicze, a do autoryzacji transakcji służyć będą te same kody PIN co dotychczas.

Do Alior Banku zostaną też włączone wszystkie oddziały i placówki partnerskie Banku BPH, które zachowają przez pewien czas oznakowanie Banku BPH. Dotychczasowi klienci w zakresie produktów przeniesionych do Alior Banku będą obsługiwani wyłącznie w oddziałach oznaczonych logo Banku BPH. Obsługa tych produktów nie będzie możliwa w oddziałach i placówkach partnerskich z logo Alior Banku do momentu połączenia operacyjnego systemów banków.

Z dniem podziału BPH zmieni się adres strony internetowej na: www.fuzja.aliorbank.pl oraz adresy e-mail. Dla klientów indywidualnych i biznesowych na kontakt1@alior.pl a dla klientów korporacyjnych: businessline@alior.pl. Systemy bankowości internetowej Sez@m, BusinessNet i M@kler Plus dostępne będą pod nowym adresem: https://online-fuzja.aliorbank.pl. Login i hasło do logowania, a także funkcjonalności systemów pozostaną bez zmian.

Po kredyty hipoteczne klientów indywidualnych pozostaną w Banku BPH. W przypadku kredytów, których marża jest uzależniona od posiadania innych produktów Banku BPH obecnie obowiązujące marże będą zachowane, niezależnie od tego, czy klienci będą korzystać z tych produktów w przyszłości. Wyjątek stanowią ubezpieczenia indywidualne i grupowe do kredytów hipotecznych, przede wszystkim na życie i od utraty pracy, które nadal będą obsługiwane przez Bank BPH i ich posiadanie lub kontynuowanie może mieć wpływ na wysokość marży. Dla kredytów walutowych w dalszym ciągu będą obowiązywać tabele kursowe publikowane przez Bank BPH.

Obsługa kredytu hipotecznego i kontakt z bankiem będą możliwe wyłącznie poprzez kanały zdalne: infolinię, e-mail, za pośrednictwem bankowości internetowej oraz listownie.

Klienci banku więcej informacji o zasadach fuzji mogą zasięgnąć pod niezmiennymi numerami infolinii oraz poprzez specjalną stronę www.bph.pl/pl/zmiany-w-banku.

polecane: Afera Amber Gold - liczby, które szokują

Wideo

Materiał oryginalny: Zmiany dla klientów Banku BPH - Dziennik Bałtycki

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

r
r4auczynski

takiego bajzlu to tylko u was więcej reklam jak konkrętych informacji

o
ofiara fuzji

Jak zwykle nic nie jest przygotowane. Do moich kąt firmowych nie mogę się zalogować. Dotarcie do konsultanta jest niemożliwe - czekałem kilka razy na lini około 10 min. Pracownik w placówce banku rozkłada ręce i wie, że od rana przedsiębiorstwa nie mają dostępu, ale muszę czekać. Efekt taki, że nie mogę wykonać żadnej operacji. DZIADOSTWO i złodziejstwo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3