10 rzeczy, które najbardziej nas denerwują w miejscu pracy
AB
Serwis InterviewMe przeprowadził ankietę na temat najbardziej denerwujących aspektów pracy. Wysokie pozycje na liście zajęły aż trzy czynniki związane z higieną. Zobacz, co najczęściej wytrąca nas z równowagi.
Icons8 Team/ Unsplash.com
Polaków bardzo denerwuje, gdy ich współpracownicy przychodzą przeziębieni do pracy. Zwłaszcza w obliczu groźby epidemii koronawirusa. Kasłanie i kichanie przy współpracownikach znajdują się na liście rzeczy, które najbardziej nas drażnią w miejscu pracy.
Strefa Biznesu - Co z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
G
Gość
14 marca, 21:17, Gość:
Pracuję w handlu. Czy i gdzie powinnam zrobić test?
Proponuję zrobić test IQ, jest poważne podejrzenie, że większym zagrożeniem od koronawirusa dla Ciebie jest ograniczenie zdolności poznawczych.
G
Gość
Pracuję w handlu. Czy i gdzie powinnam zrobić test?