- Pierwsze dane które obserwujemy wspólnie ze sklepami internetowymi pokazuje, że ten wpływ na razie co jest bardzo ograniczony. Jednak nie mam wątpliwości, ta niepewność konsumentów na pewno będzie dla nas korzystna- tłumaczy w rozmowie z AIP Rafał Brzoska , Prezes Integer.pl, właściciela marki InPost.
- Większość hipermarketów publikuje reklamy, że konkretna niedziela będzie niehandlowa, więc w soboty ich sklepy będą otwarte dłużej. W tej chwili społeczeństwo jest tak skołowane tą regulacją, że nie mam wątpliwości, iż przy odpowiednim podejściu sklepów internetowych do tego klienta, który do tej pory kupował w sklepach stacjonarnych, łatwiej będzie trafić do niego z ofertą, która będzie w punkt celowała w sprzedaż weekendową. Ten martwy sezon: sobota i niedziela, który był w sklepach internetowych, nie będzie już martwym. Jestem przekonany, że ten wzrost będzie bardziej widoczny niż po tych pierwszych kilku tygodniach. Wszyscy dopiero się uczą tych nowych regulacji- dodaje.
