Cwani Polacy masowo oddają towary do Lidla. Klienci zwracają "całe wózki pustych opakowań"

AIP
Akcja "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w markecie. Klienci potrafią rozpakowywać towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawać całe wózki pustych opakowań za setki złotych.
Akcja "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w markecie. Klienci potrafią rozpakowywać towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawać całe wózki pustych opakowań za setki złotych.
"Słyszałem, że Lidl zamienił się w sortownie śmieci" - kpią internauci. Wszystko przez promocje wprowadzoną przez tę sieć sklepów. Akcja "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w markecie. Klienci potrafią rozpakowywać towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawać całe wózki pustych opakowań za setki złotych. Lidl podjął decyzję o zakończeniu promocji zwrotu produktów marek własnych Lidla. Oto oświadczenie, które przesłał naszej Strefie Biznesu: "W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)". Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych. W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych".

Akcja "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w markecie. Klienci potrafią rozpakowywać towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawać całe wózki pustych opakowań za setki złotych.

Fanpage Lidla został wręcz zasypany komentarzami zdegustowanych klientów. Powstaje też coraz więcej memów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

kup najtaniej

Targus

Targus Clamshell do 13,3 " (CN313)

60,89 zł

kup najtaniej

DEFENDER

Defender Monte 17'' Czarny

47,40 zł

kup najtaniej

Samsonite

SAMSONITE Vectura Evo Bailhandle 17,3" Czarny

399,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Nowe narządzie do walki z cyberprzestępczością od CERT Polska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

z
zmienić nazwę
Gazetawrocławska.pl powinna wyciąć z nazwy "wrocławska", bo tytułami i zdjęciami ilustrującymi coraz bardziej przypomina gazetę.pl. Wyczuwam silną inspirację. Albo zwiększenie liczby stażystów. [NAJLEPSZE MEMY] [MUSICIE TO ZOBACZYĆ]
A
Artorius
Skoro robią takie akcje. A może chodzi o reklamę. Mówią o Lidlu w mediach ;)
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu
Dodaj ogłoszenie