Osiągnięcia finansowe i biznesowe Grupy Play w III kwartale 2024 r
Jak przekazano, przychody ogółem w trzecim kwartale 2024 roku wzrosły o 3,6 proc. rok do roku i osiągnęły najwyższy kwartalny poziom w historii spółki, 2,6 mld zł. Z kolei przychody z usług mobilnych wzrosły o 10 proc. r/r do poziomu 1,3 mld zł, a przychody z usług dla domu o 3,7 proc. r/r do 513 mln zł.
Zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją (EBITDAaL) w trzecim kwartale br. wzrósł o 10,3 proc. r/r i wyniósł ponad 1 mld zł – podano w komunikacie.
Liczba aktywnych klientów mobilnych osiągnęła poziom ponad 13,3 mln, co oznacza wzrost o 2,2 proc. r/r, a baza abonentów usług dla domu (internet i telewizja) wzrosła o 3,7 proc. r/r i na koniec III kwartału br. wyniosła 2,1 mln. Średni przychód na użytkownika (ARPU) usług mobilnych wzrósł aż o 7,2 proc. r/r do 33 zł.
– Wyniki i osiągnięcia Play pokazują, że firma, której stery właśnie objąłem, jest nie tylko liderem rynku telekomunikacyjnego, ale także liderem wzrostów w sektorze. To zasługa niezwykłego podejścia Play, który mimo swojej pozycji, wciąż kwestionuje rynkowe status quo. Wspólnie z zespołem chcę w pełni wykorzystać ten potencjał, umożliwiając dalszy dynamiczny rozwój firmy – komentuje Ken Campbell, nowy CEO Grupy Play.
