Plebiscyt, skierowany do prężnie działających firm, organizowany jest przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców już po raz 18. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 5500 firm z całej Polski, a 600 z nich zostało Laureatami. W tym gronie znaleźli się między innymi: Drutex, SITA, Itaka, RMF FM, ERGO Pro, Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji, Adampol, J.W. Construction, Cerad.
Statuetki Wiktoria przyznawane są w 15 kategoriach. Dodatkowo co roku wręczane są nagrody specjalne SUPERWIKTORIA dla osób wyróżniających się na rynku i firm o ugruntowanej renomie. Z okazji „Dnia Kupca” na Gali Wiktoria, jak co roku, zostanie przyzna również Nagroda imienia Wokulskiego.
Firmy do konkursu zostały nominowane przez organizatora, samorząd terytorialny, gospodarczy oraz ambasadorów marki. Przedsiębiorstwa zgłaszały się również bezpośrednio, w tym przypadku organizator dokonał weryfikacji w BIG InfoMonitor.
- O Nagrodę Wiktoria zawalczą zarówno wielkie korporacje, jak też średnie i małe przedsiębiorstwa,. Po przesłaniu Formularza Zgłoszeniowego, uczestnicy powinni przygotować Zeszyty Konkursowe -- tłumaczy Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu Wiktoria – Znak Jakości Przedsiębiorców, prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców, która jest organizatorem plebiscytu. – To najważniejszy etap konkursu. W Zeszytach firmy powinny poszczycić się swoimi osiągnięciami, wprowadzonymi innowacjami czy działalnością na rzecz lokalnej społeczności i akcjami charytatywnymi. We wrześniu zbierze się Kapituła Konkursu, która oceni nadesłane przez przedsiębiorstwa materiały. Najlepsi odbiorą statuetki WIKTORII 24. października podczas Wielkiej Gali w Warszawie.
Zeszyty konkursowe należy wysłać do 4 września na adres organizatora: Warszawska Izba Przedsiębiorców, ul. Chałubińskiego 8, Oxford Tower pok. 22.52, 00-613 Warszawa. (szczegóły na stronie: http://wiktoriapl.pl/o-konkursie/materialy-konkursowe)
Więcej informacji o konkursie Wiktoria na stronie: www.nagrodawiktoria.pl