4 z 16
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Moc zapachu...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Tak sklepy oszukują klientów, by kupowali więcej

Moc zapachu
Zapach jest niezwykle skuteczny w przywoływaniu miłych wspomnień. W ten sposób sklepy łączą to, co powinno być najbardziej bolesną częścią zakupów (płacenie za nie) z kojącym zapachem pysznego domowego wypieku. Zapach pieczywa ma zatem ułatwiać dokonywanie decyzji zakupowych i sprawić, że poczujemy się wyjątkowi i nagrodzeni.

Dodatkowo nic tak nie pobudza apetytu jak zapach świeżego pieczywa. W głodni klienci są w stanie kupić więcej. Za sprawą świeżo wyjętych z pieca pachnących wypieków, sklepy starają się więc zachęcić do większych zakupów.

Zobacz również

Groził, że się wysadzi na pomniku smoleńskim. Usłyszał zarzuty

Groził, że się wysadzi na pomniku smoleńskim. Usłyszał zarzuty

Kolejne podniebne widowiska przed nami. Naukowcy boją się jednak najgorszego

Kolejne podniebne widowiska przed nami. Naukowcy boją się jednak najgorszego

Polecamy

Coraz więcej kobiet boryka się z wypaleniem zawodowym

Coraz więcej kobiet boryka się z wypaleniem zawodowym

Na zdrowie i coś dla „Jamesa Bonda”. Polscy naukowcy otrzymają ogromne środki

TYLKO U NAS
Na zdrowie i coś dla „Jamesa Bonda”. Polscy naukowcy otrzymają ogromne środki

Ruszyły wypłaty zupełnie nowego świadczenia. Niektórzy mogą dostać ponad 10 tys. zł

Ruszyły wypłaty zupełnie nowego świadczenia. Niektórzy mogą dostać ponad 10 tys. zł