. Z akcją „Kupuj, co polskie” ruszyła właśnie popularna sieć sklepów „Biedronka”.
Od kilku dni wszystkie polskie produkty, które najczęściej trafiają do koszyków klientów: m.in. owoce, warzywa, mięso, wędliny i nabiał, posiadają specjalną naklejkę, przypominającą, że produkt został wyprodukowany lub przetworzony na krajowym rynku.
- Od 25 lat aktywnie wspieramy polskich producentów i tworzone przez nich kolejne miejsca pracy. Dziś współpracujemy z ponad tysiącem polskich dostawców, rolników i przetwórców – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji „Biedronki” – Akcja „Kupuj, co polskie” przypomina zatem tylko o tym, co robimy od lat i pokazuje klientom na ich paragonach, jak dzięki zakupom wspierają polską gospodarkę - dodaje.

Sieć promuje te produkty, które są wytwarzane, przetwarzane, kompletowane w naszym kraju, ich produkcja tworzy w Polsce miejsca pracy lub wspiera gospodarkę. Akcja już przyniosła imponujący wynik: od 27 sierpnia do 3 września klienci sieci „Biedronka” wsparli polską gospodarkę, kupując produkty o wartości niemal 830 mln zł. Obecnie od polskich producentów pochodzi 93 proc. wszystkich produktów, sprzedawanych w ponad 3 tys. sklepów sieci „Biedronka”.
