- Chcielibyśmy, żeby świadomość co to jest polska wódka, jak się ja produkuje, gdzie się ją produkuje, z czego ją się produkuje. Żeby ta świadomość była tak wysoka jak w przypadku Francuzów, którzy wiedzą co to jest francuski szampan, czy w przypadku Brytyjczyków, którzy wiedzą co to jest szkocka whisky- tłumaczy w rozmowie z AIP Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka.
Przeczytaj także:
- Masz mieszkanie? Nie musisz płacić w tym roku za użytkowanie wieczyste.
- Odrzucenie przez Izbę Gmin umowy brexitowej zwiększa niepewność i ryzyko biznesowe w handlu państw UE z Wielką Brytanią.
- Noworoczne wyprzedaże bardzo rzadko oznaczają prawdziwe okazje dla klientów. W tym czasie w niektórych sklepach zdrożało 40 proc. artykułów
- Nowe zasady korzystania z ulgi mieszkaniowej. Do 5 lat wydłużono okres na wykorzystanie środków ze sprzedaży nieruchomości
- Świadomość, rozpoznawalność i docenianie jakości polskiej wódki, tradycji uświęconej nie ostatnim dziesięcioleciem, ale setkami lat umożliwia wykorzystanie wódki jako swoistego lodołamacza na rynkach zagranicznych- dodaje.
- Pracodawcy dają podwyżki i awanse. Nie mają wyjścia
- Twardy Brexit spowoduje wzrost stawek celnych, utrudnienia dla firm transportowych oraz ograniczenia w dostępie do brytyjskiego rynku pracy
- Ubezpieczyciele coraz częściej dają klientom możliwość włączenia do zakresu polisy turystycznej szkód spowodowanych „pod wpływem”
- 60 Sekund Biznesu: Teresa Czerwińska: Budowa dobrobytu jest wspólną sprawą państwa, pracodawcy i pracownika