Spis treści
Biedronka idzie w kierunku przekształcania swoich sklepów we wszechstronne centra usługowe
Dzięki instalacji automatów paczkowych przy sklepach sieci Biedronka, klienci mogą teraz realizować wiele codziennych spraw w jednym miejscu.
- Obserwujemy, że konsumenci coraz częściej wybierają miejsca, które umożliwiają im realizację wielu codziennych spraw w jednym punkcie. Biedronki doskonale wpisują się w ten trend - mówi Agnieszka Świerszcz, prezes DHL eCommerce Polska, cytowana w komunikacie.
Biedronka nie tylko oferuje atrakcyjne ceny, ale także staje się miejscem, gdzie można odebrać paczkę, naładować samochód elektryczny czy po prostu odpocząć podczas podróży. To wszystko sprawia, że sklepy tej sieci stają się coraz bardziej wszechstronnymi centrami usługowymi.
- Nasze sklepy już teraz pełnią wiele funkcji w codziennym życiu klientów - oferują nie tylko najlepsze ceny, ale też nowe wygody, jak odbiór paczek czy ładowanie aut elektrycznych - powiedział Przemysław Jurowicz, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami sieci Biedronka, cytowany w komunikacie prasowym.
Sieć zainstalowała już ponad 3 000 różnych automatów paczkowych przy swoich sklepach w ramach współpracy z DHL
W ramach współpracy z DHL, Biedronka zainstalowała już ponad 3 000 różnych automatów paczkowych przy swoich sklepach. A same tylko automaty paczkowe DHL BOX 24/7 pojawiły się przy ponad 1 500 sklepów. Urządzenia są dostępne całodobowo, można je otwierać zdalnie za pomocą aplikacji.
DHL dysponuje w Polsce ponad 6 tysiącami automatów paczkowych, co czyni go jednym z liderów w tej branży. Dzięki współpracy z Biedronką, sieć zyskuje jeszcze większy zasięg i dostępność dla klientów w całym kraju.
Dzięki automatom Biedronka chce umocnić się na rynku i przyciągnąć większą liczbę klientów
Biedronka obchodzi w tym roku swoje 30. urodziny w Polsce i - jak informują przedstawiciele sieciówki - nieustannie rozwija swoje plany inwestycyjne. Rozbudowa sieci automatów paczkowych to tylko jeden z przykładów inwestycji, które mają podnieść komfort klientów i odpowiadają na ich potrzeby.
"Dzięki tym działaniom, placówki Biedronki stają się jeszcze silniejszymi lokalnymi centrami realizacji usług, nie tylko związanych z zakupem żywności. To strategiczny krok, który umacnia pozycję Biedronki na rynku i przyciąga coraz większą liczbę klientów" - wskazał Przemysław Jurowicz.
Na koniec ubiegłego roku sieć Biedronka liczyła 3 730 placówek.
źródło: ISBnews
