Dlaczego Carrefour chce pozbyć się swojego logo z produktów marki własnej?

Carrefour
Produkty te nadal będą dostępne w ofercie sieci, jednak zmieniony ma zostać ich wizerunek.

Jak informuje portalspozywczy.pl, powołując się na "Le Figaro, Carrefour zaplanował na przyszły rok usunięcie własnego logo z produktów marki własnej Carrefour Discount. Produkty te nadal będą dostępne w ofercie sieci, jednak zmieniony ma zostać ich wizerunek. Carrefour nie chce, aby nazwa sieci kojarzyła się z produktami najtańszej marki własnej, które, jak pokazują badania, często postrzegane są przez konsumentów jako mające gorszą jakość  - niezależnie od tego, jaka ta jakość faktycznie jest.

 Asortyment wszystkich marek własnych dostępnych w Carrefourze  liczy ok. 4 tys. referencji we wszystkich kategoriach produktowych.  Najpopularniejszymi produktami sprzedawanymi pod tą marką są: produkty higieny papierowej i kosmetycznej (papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki kosmetyczne, płatki do demakijażu), napoje energetyzujące i wody smakowe, produkty świeże (jaja, sery, jogurty, mrożonki), makaron domowy, ryż, koncentrat pomidorowy, warzywa konserwowe (kukurydza, groszek), chipsy, słodycze (draże, sezamki, chałwa, biszkopty, wafelki) - czytamy na www.portaspozywczy.pl. 

Ten portal powołuje się również na badanie opinii publicznej, przeprowadzone dla On Board PR Ecco Network przez SW Research, z którego wynika, że marka Carrefour jest drugą najczęściej kupowaną marką własną w Polsce. Wybiera ją 61 proc. konsumentów, podczas gdy większą popularnością cieszy się tylko marka własna Tesco (64 proc.). Badanie zostało przeprowadzone w grudniu i styczniu 2014 r. metodą CAWI na próbie 1009 respondentów.

Źródło: portalspozywczy.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

z
zniechecona
w Carefurze w Zielonej Górze zawsze jest syf, mnóstwo kartonów, kartonikow, wózków ze smieciami i produktami, nie ma jak przejachac. wykladnie towarow sprzatanie powinno odbywac sie na wieczor lub przed praca.
c
czarnula
Ten market przeszedł siebie .Zniechęca klientów. Za zakupy w tym markecie w sobotę /519 zł dostałam e-bon uwaga wartości 1,68 zachęcający do zakupów do 10.08 2014. Wstyd i żenada. Carrfour niech poważnie traktuje klientów. Mnie już stracił na zawsze.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu