Jak informuje portalspozywczy.pl, powołując się na "Le Figaro, Carrefour zaplanował na przyszły rok usunięcie własnego logo z produktów marki własnej Carrefour Discount. Produkty te nadal będą dostępne w ofercie sieci, jednak zmieniony ma zostać ich wizerunek. Carrefour nie chce, aby nazwa sieci kojarzyła się z produktami najtańszej marki własnej, które, jak pokazują badania, często postrzegane są przez konsumentów jako mające gorszą jakość - niezależnie od tego, jaka ta jakość faktycznie jest.
Asortyment wszystkich marek własnych dostępnych w Carrefourze liczy ok. 4 tys. referencji we wszystkich kategoriach produktowych. Najpopularniejszymi produktami sprzedawanymi pod tą marką są: produkty higieny papierowej i kosmetycznej (papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki kosmetyczne, płatki do demakijażu), napoje energetyzujące i wody smakowe, produkty świeże (jaja, sery, jogurty, mrożonki), makaron domowy, ryż, koncentrat pomidorowy, warzywa konserwowe (kukurydza, groszek), chipsy, słodycze (draże, sezamki, chałwa, biszkopty, wafelki) - czytamy na www.portaspozywczy.pl.
Ten portal powołuje się również na badanie opinii publicznej, przeprowadzone dla On Board PR Ecco Network przez SW Research, z którego wynika, że marka Carrefour jest drugą najczęściej kupowaną marką własną w Polsce. Wybiera ją 61 proc. konsumentów, podczas gdy większą popularnością cieszy się tylko marka własna Tesco (64 proc.). Badanie zostało przeprowadzone w grudniu i styczniu 2014 r. metodą CAWI na próbie 1009 respondentów.
Źródło: portalspozywczy.pl
