Duży bank ostrzega: niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego oraz aplikacji. „Mogą wystąpić utrudnienia"

Maciej Badowski
Maciej Badowski
PKO Bank Polski poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne".
PKO Bank Polski poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne". 123RF
W nocy z piątku na sobotę, klienci PKO Banku Polskiego muszą uzbroić się w cierpliwość. Instytucja za pośrednictwem mediów społecznościowych poinformowała o planowanych pracach modernizacyjnych, co wiąże się ze sporymi utrudnieniami dla klientów. Jak podano, niedostępne będą m.in. niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes oraz aplikacji iPKO biznes. ile potrwa przerwa? Co z płatnościami BLIKiem?

PKO Bank Polski za pośrednictwem swojego konta na Twitterze poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne".

W tym czasie:

  • niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes oraz aplikacji iPKO biznes,
  • mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.
  • nie będą działać płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Pozostałe płatności BLIK będą działać.

Jednocześnie dodano, że „Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez Ciebie limitów".

Awaria w polskich bankach

W poniedziałek 17 kwietnia użytkownicy kilku banków w Polsce mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Jak wynika z analizy portalu Downdetector, awaria dała się we znaki także użytkownikom innych polskich banków. W każdym z nich zarejestrowano nagły wzrost problemów z aplikacją mobilną w okolicach godziny 8 rano 17 kwietnia.

Polacy nie chcą rozmawiać z botami głosowymi

Zastosowanie nieskutecznej technologii automatyzacji, takiej jak chatboty, powoduje, że marki tracą wiarygodność w oczach swoich klientów – wynika z badania UJET. Jak wskazano, jest to spowodowane przede wszystkim frustracją klientów z kontaktu z botem, na co wskazało 80 proc. badanych oraz nieskutecznością botów w rozwiązywaniu problemów. Potwierdza to fakt, że niemal 8 na 10 (78 proc.) klientów była zmuszona do skontaktowania się z człowiekiem po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez kanał automatycznej obsługi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu