PKO Bank Polski za pośrednictwem swojego konta na Twitterze poinformował, że od piątku 21.04 br., godz. 23:00 do soboty 22.04, godz. 23:30 przeprowadzone zostaną „zaplanowane prace modernizacyjne".
W tym czasie:
- niedostępne będą niektóre funkcje serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes oraz aplikacji iPKO biznes,
- mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.
- nie będą działać płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Pozostałe płatności BLIK będą działać.
Jednocześnie dodano, że „Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez Ciebie limitów".
Awaria w polskich bankach
W poniedziałek 17 kwietnia użytkownicy kilku banków w Polsce mieli problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Jak wynika z analizy portalu Downdetector, awaria dała się we znaki także użytkownikom innych polskich banków. W każdym z nich zarejestrowano nagły wzrost problemów z aplikacją mobilną w okolicach godziny 8 rano 17 kwietnia.
Polacy nie chcą rozmawiać z botami głosowymi
Zastosowanie nieskutecznej technologii automatyzacji, takiej jak chatboty, powoduje, że marki tracą wiarygodność w oczach swoich klientów – wynika z badania UJET. Jak wskazano, jest to spowodowane przede wszystkim frustracją klientów z kontaktu z botem, na co wskazało 80 proc. badanych oraz nieskutecznością botów w rozwiązywaniu problemów. Potwierdza to fakt, że niemal 8 na 10 (78 proc.) klientów była zmuszona do skontaktowania się z człowiekiem po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez kanał automatycznej obsługi.
