Getin Bank chce poprawić relacje z klientami. Wypłaci im po 100 zł

oprac. (d-ka)
pixabay.com
Getin zamierza wypłacić rekompensatę finansową w wysokości 100 zł wszystkim klientom, którzy w latach 2012-2014 zbyt długo czekali na rozpatrzenie reklamacji.

Bank poinformował portal Bankier.pl, że jest to element umowy z UOKiK.

– Po raz drugi zdecydowaliśmy się na dobrowolne zobowiązanie wobec UOKiK, którego celem jest zrekompensowanie niedogodności naszym klientom – mówi Bankierowi.pl Krzysztof Rosiński,prezes zarządu Getin Noble Banku.

Bank podjął co prawda szereg działań mających na celu poprawę wizerunku i relacji z klientami, ale nadal ciągną się za nim sprawy sprzed lat. Kilka dni temu UOKiK informował, że bank będzie musiał oddać klientom niezasadnie pobraną opłatę za prowadzenie rachunków wraz z odsetkami. Getin Bank naliczał „hurtowo” opłatę za kilkanaście miesięcy, jeśli klient nie zapewniał wpływów na konto. Zgodnie z umową powinien to robić co miesiąc.

Zwolnienia w bankach 2016. Z pracą w Getin Noble Banku pożegna się 720 osób, a w PKO BP 836

Źródło: Bankier.pl

***
Jak działają raje podatkowe?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Getin Bank chce poprawić relacje z klientami. Wypłaci im po 100 zł - Gazeta Pomorska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu