Spis treści
Nowa marka uzupełnieniem dla "Oh là là"
Wprowadzenie Top Budget jest kluczowym elementem strategii Intermarché, mającej na celu umocnienie pozycji sieci jako miejsca oferującego wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. Marka ta stanowi uzupełnienie dla strategicznej marki parasolowej Intermarché "Oh là là" i ma na celu przyciągnięcie nowych klientów, dla których cena jest istotnym czynnikiem decyzyjnym.
– Top Budget to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak istotne dla klientów Intermarché jest znalezienie produktów dobrej jakości w możliwie najniższej cenie. Nowa marka to przejaw naszej dbałości o naszych klientów oraz wzmocnienie konkurencyjności. Liczymy, że konsumenci dostrzegą nasze starania i Top Budget znajdzie swoje grono licznych odbiorców –powiedział dyrektor generalny Intermarché Paweł Wardziński.
Konsumenci zmieniają nawyki
Według badań NielsenIQ Retail Measurement Service MAT, aż 95 proc. konsumentów zmieniło swoje zwyczaje zakupowe, kierując się chęcią oszczędzania. Ponad 60 proc. klientów aktywnie poszukuje promocji i najniższych cen, a co trzeci konsument jest skłonny zmienić sklep, jeśli znajdzie bardziej konkurencyjną ofertę.
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządza supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami "dom i ogród" Bricomarché. W 2024 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld zł. Kierunki strategiczne obu sieci wyznacza spółka ITM Polska.
Źródło: PAP
