15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.
Program lojalnościowy JulaPro stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Stanowią oni jedną z kluczowych grup odbiorców sieci multimarketów Jula, która oferuje nie tylko wyposażenie umożliwiające bezpieczną i efektywną pracę, ale także odzież roboczą i akcesoria sprawdzonych marek.
- Program JulaPro to duży krok w spełnianiu potrzeb klienta biznesowego Jula. Oferta Jula - jedynej w Polsce sieci sklepów detalicznych opartych na skandynawskim formacie multimarketu – skierowana jest do klientów, którzy szukają wielu produktów w jednym miejscu, a jednocześnie oczekują najwyższej jakości w połączeniu z korzystną ceną. Wierzymy, że program w Polsce powtórzy sukces tych, które od roku działają na terenie Szwecji i Norwegii – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.