Spis treści
Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r.
Jak wskazano, w I kwartale 2025 r. dynamika składki przypisanej brutto nowego biznesu była na poziomie 101,6 proc. rok do roku. Ubezpieczyciel podkreśla też, że ma bardzo dobre wyniki sprzedażowe w kanale call center, gdzie założenia zostały przekroczone o 3,9 proc.
Poza tym LINK4 zwraca uwagę na model współpracy z partnerami B2B (ze szczególnym uwzględnieniem banków w ramach Grupy PZU), który dostarczył wzrost składki przypisanej brutto rok do roku o 33 proc.
Działania transformacyjne
- Znacznie lepsze wyniki LINK4 po pierwszym kwartale 2025 roku są dla nas potwierdzeniem, że zapoczątkowane przez zarząd w połowie minionego roku zmiany, których celem jest dochodowy i zdrowy biznes, przynoszą już pierwsze pozytywne efekty. To także solidna podstawa do kolejnych działań transformacyjnych. Szczególne podziękowania kieruję do całego zespołu LINK4, który w tak krótkim okresie był w stanie przedefiniować swoje zadania, stosownie do nowych ambicji biznesowych nastawionych na wynik finansowy prowadzonej działalności, a nie walkę o udział w rynku - powiedziała Grażyna Sudzińska-Amroziewicz, prezes zarządu LINK4, cytowana w komunikacie.
LINK4 podał też, że wprowadził szereg usprawnień w obszarze likwidacji szkód, koncentrując się na automatyzacji procesów i przyspieszeniu obsługi.
Wdrożono m.in. cyfrowego asystenta wspierającego opiekunów szkód, który automatyzuje rutynowe zadania i przyspiesza procesy operacyjne, nowoczesny system do pozyskiwania dokumentacji szkodowej, który znacząco skraca czas potrzebny do zamknięcia sprawy oraz moduł do analizy składowych średniej szkody, który identyfikuje obszary wymagające optymalizacji i dostarcza dane wykorzystywane w likwidacji szkód i underwritingu.
Źródło: biuro prasowe LINK4
