13 z 14
Rynek promowy w Europie przechodzi dynamiczne zmiany. Po...

Rynek promowy w Europie przechodzi dynamiczne zmiany. Po pierwsze – mamy wyraźny wzrost znaczenia transportu frachtowego, szczególnie w segmencie przewozu naczep. Po drugie – widać coraz większą presję na dekarbonizację i inwestycje w zielone technologie. Po trzecie – cyfryzacja i automatyzacja stają się standardem, nie dodatkiem - przyznaje Marek Kiersnowski, fot. archiwum Portu Gdynia oraz Stena Line Polska

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

Leszek Miller: Joanna Senyszyn byłaby najlepszą liderką lewicy

Leszek Miller: Joanna Senyszyn byłaby najlepszą liderką lewicy

Polecamy

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

7 stref dających 7 nowych szans rozwojowych - tak chce zmieniać się Toruń

Właściciel Legii Warszawa o biznesie w sporcie i grze w koszykówkę z Barackiem Obamą

Właściciel Legii Warszawa o biznesie w sporcie i grze w koszykówkę z Barackiem Obamą

120 projektów, które zmienią wszystko. Rozmawiamy z Rafałem Brzoską na Impact 25

120 projektów, które zmienią wszystko. Rozmawiamy z Rafałem Brzoską na Impact 25