1 z 7
Przewijaj galerię w dół
W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie osiedlowym lub na stacji benzynowej. W jednym i drugim miejscu można zrobić nawet duże zakupy, ale ceny tam są jednak dużo wyższe niż w Lidlu czy w Biedronce.

2 z 7
W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie osiedlowym lub na stacji benzynowej. W jednym i drugim miejscu można zrobić nawet duże zakupy, ale ceny tam są jednak dużo wyższe niż w Lidlu czy w Biedronce.

3 z 7
W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie...
fot. Piotr Guzik / Polska Press

W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie osiedlowym lub na stacji benzynowej. W jednym i drugim miejscu można zrobić nawet duże zakupy, ale ceny tam są jednak dużo wyższe niż w Lidlu czy w Biedronce.

4 z 7
W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie...
fot. Pawel Relikowski / Polska Press

W niedzielę, np. 29 marca? Zostają zakupy w sklepie osiedlowym lub na stacji benzynowej. W jednym i drugim miejscu można zrobić nawet duże zakupy, ale ceny tam są jednak dużo wyższe niż w Lidlu czy w Biedronce.s

Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Niezwykła siła filantropii. Biznes zebrał oszałamiającą kwotę

Niezwykła siła filantropii. Biznes zebrał oszałamiającą kwotę

O wyzwaniach i horyzontach rozwoju górnictwa i hutnictwa miedzi – kongres w KGHM

O wyzwaniach i horyzontach rozwoju górnictwa i hutnictwa miedzi – kongres w KGHM

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Zobacz również

Probierz kontra Lewandowski. Konflikt, który może kosztować miliony

GORĄCY TEMAT
Probierz kontra Lewandowski. Konflikt, który może kosztować miliony

Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

ROZMOWA
Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden