Letnia promocja przyciąga kierowców
W okresie wakacyjnym Orlen postanowił zachęcić kierowców do korzystania z aplikacji ORLEN VITAY, organizując promocję, która trwała od 28 czerwca do 1 września. Oferując rabat w wysokości 35 groszy na litrze paliwa EFECTA w weekendy. Dodatkowo, posiadacze Karty Dużej Rodziny mogli cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, otrzymując dodatkowe 10 groszy zniżki na litrze paliwa. Promocja, ograniczająca pojedyncze tankowanie do 50 litrów, okazała się strzałem w dziesiątkę, przynosząc firmie rekordowe wyniki.
W sierpniu, dzięki promocji, Orlen zanotował historyczny sukces, przekraczając po raz pierwszy próg 10 milionów transakcji zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji ORLEN VITAY. Jak podkreślił Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych sprzedaży detalicznych Orlenu, jest to wynik o ponad 42 proc. lepszy w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim, co świadczy o ogromnym wzroście popularności aplikacji.
Ponad 665 tysięcy pobrań aplikacji
Dodatkowo, w ciągu trwania promocji, aplikacja zyskała ponad 665 tysięcy nowych pobrań, przekraczając tym samym wyniki osiągnięte podczas ubiegłorocznej akcji.
Z danych opublikowanych przez Orlen wynika, że na koniec drugiego kwartału bieżącego roku sieć stacji paliw tej firmy liczyła 1929 placówek. To rozległe zasięg oraz popularność aplikacji ORLEN VITAY świadczą o silnej pozycji koncernu na polskim rynku paliwowym.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!
Źródło:
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?