Spis treści
Promocja obejmuje paliwa MOL Evo oraz Evo Plus, które można tankować z rabatem w wysokości 30 groszy za litr. Dla kierowców korzystających z aut na gaz przygotowano zniżkę 15 groszy na litr LPG. Zniżki można aktywować poprzez aplikację MOL Move – warunkiem skorzystania z promocji jest uczestnictwo w programie lojalnościowym i użycie kuponu w aplikacji mobilnej.
Każdy kupon może być wykorzystany dwukrotnie, przy tankowaniu do 100 litrów paliwa, co daje potencjalną oszczędność nawet do 90 zł na przestrzeni promocji.
Tankujesz? Zbieraj naklejki i odbieraj nagrody
Dodatkowo MOL przygotował kolejną atrakcję – wiosenną promocję naklejkową, trwającą do 28 kwietnia. Za każde wydane 140 zł na stacjach MOL klienci otrzymują naklejki, które można wymienić na zniżki na popularne produkty gastronomiczne – hot-dogi, kawę czy inne przekąski.
To kolejny sposób, w jaki MOL zachęca kierowców do korzystania z szerokiej oferty gastronomicznej i sklepowej dostępnej na stacjach.
MOL umacnia pozycję w Polsce
Aplikacja MOL Move została wprowadzona na polski rynek w połowie 2023 roku i od tego czasu sukcesywnie zyskuje popularność wśród kierowców. To element strategii koncernu, który po przejęciu części sieci Lotos, stał się jednym z ważniejszych graczy na polskim rynku paliwowym.
Na koniec 2024 roku MOL Polska dysponował siecią 471 stacji. Węgierski gigant paliwowy działa globalnie – prowadzi wydobycie ropy, posiada rafinerie i jednostki petrochemiczne w kilku krajach, a jego skonsolidowane przychody w 2023 roku sięgnęły 26,33 mld dolarów.
Biznes
