Powiększony zespół pracowników umożliwi globalną ekspansję platform technologii reklamowych Adform, przeznaczonych do obsługi reklamodawców, agencji oraz wydawców. Firma Adform obecna jest na polskim rynku od maja 2014 roku. W niespełna dwa lata funkcjonowania lokalny oddział pozyskał do współpracy większość kluczowych domów mediowych oraz polskich wydawców. Dotychczasowe biznesowe osiągnięcia zespołu zdecydowały o intensyfikacji jego rozwoju i decyzji o zatrudnieniu dodatkowej grupy deweloperów.
“Od samego początku swojej działalności, Adform przoduje w innowacyjnych rozwiązaniach, regularnie wprowadzając na rynek nowe produkty o unikalnej funkcjonalności. Rozumiemy, że zdolność innowacyjna zależy od talentu naszych pracowników. To ludzie, a nie maszyny, stanowią siłę napędową naszych ciągłych sukcesów. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, by nadal zdobywać rynek poprzez jakość usług, ciągłe innowacje naszych produktów oraz oferowanie branży reklamy cyfrowej tego, czego potrzebuje najbardziej tj. dostępnej, zaawansowanej technologii pochodzącej od niezależnego dostawcy” – powiedział Bartosz Malinowski, Commercial Director CEE.
Rozbudowa warszawskiego zespołu jest częścią globalnej strategii firmy, która zakłada zatrudnienie do końca pierwszego kwartału br. ponad 200 wykwalifikowanych specjalistów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nowe stanowiska pracy są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na narzędzia do zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu Programmatic. Nowe miejsca pracy poza Warszawą powstaną również w Wilnie, Kownie oraz w Mińsku.
Zwiększenie zatrudnienia umożliwia ogłoszone w grudniu ubiegłego roku dofinansowanie firmy w wysokości 21,5 miliona dolarów. Inwestycja w postaci pożyczki, zabezpieczonej obligacjami korporacji, została sfinansowana przez skandynawski fundusz emerytalny Danica.
Kandydaci zainteresowani pracą w Adform proszeni są o zapoznanie się z dalszymi informacjami na stronie: join.adform.com/open-positions/
join.adform.com/meet-us/
O Adform
Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych.
Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.adform.com lub http://www.twitter.com/adforminsider.
