Co ciekawe, bankowcy sami dostrzegają ten problem. Z comiesięcznego badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Związku Banków Polskich wynika, że w ocenie bankowców 76 proc. klientów zmieniających bank kieruje się działaniami prowadzonymi przez konkurencję.
Odpowiedzi tej bankowcy udzielają nieznacznie częściej, niż przed rokiem.
W dalszej kolejności jako powody migracji klientów, wskazywane są wysokie opłaty i prowizje (72 proc., o 12 p. p. więcej niż w zeszłym roku), nieatrakcyjna oferta w aktualnym banku (30 proc.)i niemiła obsługa (26 proc.). Rzadziej wskazywane są kwestie dostępności bankomatów oraz dostępu do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Przenosimy konto, bo banki podwyższają opłaty i podbierają sobie klientów
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
Ja się zastanawiam nad założeniem lini kredytowej tylko jeszcze nie wiem w którym banku. Czytałam sporo nt. właśnie Toyota Banku dot oszczędności, że mają teraz świetny mnożnik. A mnie tu bardziej skłąnia ku kredytobraniu, czy tam też się opłaca?
Zadzwoń do konsultanta Toyota Banku, a najlepiej ze wszytskich przedstawi Tobie korzyści skorzystania z oferty linii kredytowej dla firm. Na ich stronie z resztą też jest trochę informacji
Ja się zastanawiam nad założeniem lini kredytowej tylko jeszcze nie wiem w którym banku. Czytałam sporo nt. właśnie Toyota Banku dot oszczędności, że mają teraz świetny mnożnik. A mnie tu bardziej skłąnia ku kredytobraniu, czy tam też się opłaca?
Ja też założyłam konto oszczędnościowe w getinbanku, nie widzę potrzeby zeby iść do innego. tu mi jest dobrze
Konto oszczędnościowe to przede wszystkim roczny procent, jaki bank nam oferuje. Więc dobierając odpowiednią dla siebie ofertę warto zwrócić na to uwagę. W niektórych bankach ten procent jest stały, ale np w banku Toyota procent jesty zależny od właconej sumy na te konto. Polecam poczytać toyotabank. pl /dla-ciebie/konta/oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/szczegoly/
zalezy gdzie sie ma pieniadze, bo ja akurat z getin banku nie mam zamiaru nigdzie sie przenosic, konto oszczednosciowe jakiego nie mialam o tej pory na pewno zatrzyma mnie na dlugo
To samo dzieje sie z telefonami komorkowymi.. operatorzy dbaja tylko o nowych klientow .. dopiero wypowiedzenie umowy daje im do myslenia i o dziwo znajduja korzystna oferte .. to samo jest w bankach... sami dbajmy o swoje interesy .. zaden bank za nas tego nie zrobi ...
Mnie najbardziej zniechęca niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Gdy odchodziłem z jednego z banków, w placówce nie dali mi wszystkich dokumentów do podpisu, żeby tylko konta nie zamknąć (oczywiście zrobili to przez przypadek...)