Co ciekawe, bankowcy sami dostrzegają ten problem. Z comiesięcznego badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Związku Banków Polskich wynika, że w ocenie bankowców 76 proc. klientów zmieniających bank kieruje się działaniami prowadzonymi przez konkurencję.
Odpowiedzi tej bankowcy udzielają nieznacznie częściej, niż przed rokiem.
W dalszej kolejności jako powody migracji klientów, wskazywane są wysokie opłaty i prowizje (72 proc., o 12 p. p. więcej niż w zeszłym roku), nieatrakcyjna oferta w aktualnym banku (30 proc.)i niemiła obsługa (26 proc.). Rzadziej wskazywane są kwestie dostępności bankomatów oraz dostępu do usług bankowości internetowej i mobilnej.

Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym problemem w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?