https://strefabiznesu.pl
reklama

Sprzedaż bezpośrednia ma się dobrze. Gigant odnosi sukcesy

Maciej Badowski
Opracowanie:
Globalnie firma odnotowała w ubiegłym roku sprzedaż o wartości 7,4 mld USD, przy znacznym wzroście w kategorii zdrowia i wellbeing.
Globalnie firma odnotowała w ubiegłym roku sprzedaż o wartości 7,4 mld USD, przy znacznym wzroście w kategorii zdrowia i wellbeing. Anna Tarazevich/ pexels
Amway, światowy lider w sprzedaży bezpośredniej, ogłosił imponujące wyniki finansowe za 2024 rok, z globalną sprzedażą na poziomie 7,4 miliarda USD. Kluczową rolę w tym sukcesie odegrał region ESAN (Europa, Afryka Południowa, Australia i Nowa Zelandia), który odnotował 5 proc. wzrost sprzedaży, osiągając 424 miliony USD.

Nowe kierownictwo w Amway'u

Jon L. Voskuil został mianowany dyrektorem zarządzającym regionu ESAN. Wcześniej pełnił funkcję globalnego wiceprezesa ds. strategii i rozwoju korporacyjnego w Amway, gdzie odpowiadał za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy.

– Wszystko, co robimy, wynika z naszego zaangażowania w sukces Przedsiębiorców Amway (PA) i satysfakcję ich klientów – powiedział Jon L. Voskuil.

– Naszym celem jest dalsze koncentrowanie się na strategii biznesowej w zakresie zdrowia i wellbeing, aby tym samym umożliwić zrównoważony wzrost na rynkach w naszym regionie. Wzrost sprzedaży o 5 proc. w 2024 r. stanowi wyraźne potwierdzenie skuteczności naszej strategii. Będziemy nadal inwestować w innowacje w obszarze wellbeing i dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, a także w udoskonalone platformy i narzędzia cyfrowe, aby napędzać nasz przyszły rozwój – dodał.

Pod kierownictwem Voskuila, Amway planuje dalsze inwestycje w innowacje oraz rozwój platform cyfrowych, co ma na celu umocnienie pozycji firmy na rynku i dalszy wzrost sprzedaży.

Innowacje w zdrowiu i wellbeing

Rok 2024 był szczególnie udany dla kategorii produktów żywieniowych Amway, które wzrosły o 2 proc. i stanowią obecnie 64 proc całkowitej globalnej sprzedaży. Marka Nutrilite™ utrzymuje pozycję lidera na rynku witamin i suplementów diety, co odzwierciedla rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty oparte na wiedzy naukowej.

Amway wprowadził program Nutrilite™ Morning Nutrition, który wspiera zdrowy styl życia poprzez zestaw produktów uzupełniających śniadanie. Program ten jest częścią strategii firmy, która koncentruje się na holistycznym podejściu do zdrowia i wellbeing.

Przyszłość Amway w Regionie ESAN

Dzięki silnym fundamentom, dynamicznemu zespołowi kierowniczemu i zaangażowaniu w innowacje, Amway jest przygotowany na dalszy rozwój w nadchodzących latach. Firma planuje kontynuować inwestycje w rozwój produktów i technologii, które będą napędzać przyszły wzrost.

Amway nie tylko dąży do wzrostu finansowego, ale także do wprowadzania realnych zmian w społecznościach, w których działa. Dzięki temu firma umacnia swoją pozycję jako lidera w odpowiedzialnym biznesie i innowacjach w zakresie zdrowia i wellbeing.

O Amway

Amway to firma z sektora branży bezpośredniej z siedzibą w Ada, w stanie Michigan w Stanach Zjednoczonych. Firma jest obecna na ponad 100 rynkach na całym świecie

Według magazynu Forbes, znajduje się na liście 50 największych prywatnych firm rodzinnych w USA. Wśród najlepiej sprzedających się marek Amway wymienić można Nutrilite, Artistry i XS™. Wszystkie sprzedawane są wyłącznie za pośrednictwem Przedsiębiorców Amway.

Amway jest firmą rodzinną, tak jak było, gdy została założona w 1959 roku. Właścicielami Amway są rodziny Van Andel i DeVos.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu