https://strefabiznesu.pl
reklama

Polska spółka technologiczna poprawiła wyniki

Maciej Badowski
Opracowanie:
– Nadal będziemy rozwijać współpracę z dużymi organizacjami, ale dzięki nowym narzędziom chcemy maksymalnie skrócić proces ofertowania – wskazuje Ozimek.
– Nadal będziemy rozwijać współpracę z dużymi organizacjami, ale dzięki nowym narzędziom chcemy maksymalnie skrócić proces ofertowania – wskazuje Ozimek. One2tribe
One2tribe, notowana na rynku NewConnect, odnotowała znaczący wzrost wyników finansowych w pierwszym kwartale 2025 roku. Spółka planuje dalszy rozwój, stawiając na automatyzację, ekspansję zagraniczną oraz nowe modele biznesowe. – Nadal będziemy rozwijać współpracę z dużymi organizacjami, ale dzięki nowym narzędziom chcemy maksymalnie skrócić proces ofertowania – wskazuje Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2trib.

Poprawa wyników finansowych

W pierwszym kwartale 2025 roku One2tribe SA zanotowała znaczną poprawę skonsolidowanych wyników finansowych. Przychody wzrosły o prawie 20 proc. do 3,9 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o prawie 26 proc., osiągając ponad 0,35 mln zł. Zysk brutto wzrósł o jedną trzecią, osiągając 1,15 mln zł, podczas gdy strata netto została zredukowana z 0,38 mln zł do 0,15 mln zł.

Spółka opublikowała zaktualizowaną strategię rozwoju, która zakłada utrzymanie tempa wzrostu przekraczającego 30 proc. rocznie.

Nowe kierunki rozwoju

One2tribe planuje ewolucję swojego modelu biznesowego, który dotychczas koncentrował się na współpracy z dużymi organizacjami. Spółka pracuje nad narzędziem analitycznym, które pozwoli skrócić cykl sprzedaży w segmencie Enterprise. Jednocześnie planowane jest rozszerzenie oferty na mniejsze firmy i zespoły.

– Nadal będziemy rozwijać współpracę z dużymi organizacjami, ale dzięki nowym narzędziom chcemy maksymalnie skrócić proces ofertowania. Prawdziwą zmianą będzie jednak wprowadzenie wersji platformy dla MŚP, dostępnej już dla zespołów liczących 5–10 osób. To pozwoli nam zwiększyć skalę działalności przy ograniczonych kosztach operacyjnych – dodaje Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe.

Innowacyjne rozwiązania dla mikro-influencerów

One2tribe rozwija również narzędzie do kompleksowej obsługi kampanii z mikro-influencerami, które stworzyła we współpracy z L’Oréal Polska. Nowa strategia zakłada dalszy rozwój i monetyzację tego rozwiązania, które automatyzuje wysyłkę próbek, definiowanie zadań promocyjnych oraz analizę treści publikowanych w mediach społecznościowych.

Automatyzacja tych procesów pozwala naszym Klientom obsługiwać kampanie na znacznie większą skalę bez utraty rentowności. To segment o ogromnym potencjale wzrostu, który chcemy zagospodarować. Już dziś widzimy, że niemal wszyscy zaangażowani influencerzy kontynuują udział w programach, gdzie wskaźnik retencji sięga 95%, podczas gdy rynkowa średnia jest ponad dziesięciokrotnie niższa. To dowód na realną wartość naszego rozwiązania" – podkreśla Ozimek.

Ekspansja zagraniczna i plany na przyszłość

W zakresie ekspansji zagranicznej One2tribe koncentruje się na rynku francuskim. Dołączenie do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP) umożliwi budowę lokalnego zespołu sprzedażowego oraz pogłębienie współpracy z międzynarodowymi klientami. Równolegle rozwijana jest spółka zależna Logis2tribe, odpowiedzialna za logistykę nagród. Jej celem jest uruchomienie własnych kanałów sprzedaży w modelu B2B i e-commerce.

W planach na kolejne miesiące znajduje się wdrożenie programu motywacyjnego dla całego zespołu oraz rozbudowa działu sprzedaży i edukacji. Spółka planuje rozwój sprzedaży w modelu SaaS oraz rozszerzenie działań szkoleniowych i contentowych z udziałem pracowników posiadających kompetencje trenerskie i akademickie.

– Rok 2024 był dla One2tribe czasem fundamentalnych przemian, które mają kluczowe znaczenie z perspektywy inwestorów i klientów. Już w raportowanym okresie widoczne są dwucyfrowe wzrosty zarówno w przychodach, jak i EBITDA. Zamykamy etap porządkowania struktury Grupy, wzmacniamy możliwości technologiczne naszej platformy i otwieramy się na nowe kierunki rozwoju. Dzięki automatyzacji, dywersyfikacji produktów i ekspansji zagranicznej chcemy zwiększyć dynamikę skalowania działalności z wyraźnym celem wzrostu wyników finansowych – mówi Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe.

O One2tribe

One2tribe stworzył platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą m.in. z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej, finansowej, budowlanej czy usług telekomunikacyjnych. Wśród klientów One2tribe znajdują się takie marki jak IKEA, Play, Orange, Vision Express, Bayer, Wiśniowski, Sanofi oraz L'Oréal Polska.

Największym akcjonariuszem spółki jest Wojciech Ozimek, który posiada 24,50 proc. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu