Ta sieć handlowa chce sprzedać swoje sklepy. Grupa ogłosiła decyzję: wycofuje się z Polski

Mikołaj Wójtowicz
Opracowanie:
Wideo
od 16 lat
Grupa SPAR ogłosiła decyzję o zamiarze sprzedaży biznesów prowadzonych przez SPAR w Polsce. Trwają poszukiwania potencjalnego inwestora. Sieć ma obecnie w Polce 212 sklepów detalicznych. Ponadto posiada firmę produkującą dania gotowe oraz dwa centra dystrybucyjne obsługujące region południowej i środkowej Polski.

Wcześniej część sklepów znana była pod marką „Piotr i Paweł”. W połowie października 2021 ostatni z lokali handlowych przeszedł rebranding marki i został zastąpiony przez Eurospar.

Utrzymując pozytywne nastawienie do możliwości i perspektyw rozwoju handlu detalicznego na dynamicznym i rosnącym rynku w Polsce, zespół zarządzający i pracownicy SPAR będą nadal pracować zarówno nad wzrostem, jak i rozwojem działalności SPAR w Polsce - podała sieć w oficjalnym komunikacie prasowym.

Jak zaznaczono, grupa nadal będzie zapewniać wymagane wsparcie dla SPAR Polska.

W celu zapewnienia dalszej obecności marki SPAR w Polsce, bezpieczeństwa kontrahentów, partnerów detalicznych oraz zespołu w Polsce, jak również utrzymania obecnego polskiego biznesu SPAR, The SPAR Group potwierdziła, że nadal będzie zapewniać wymagane wsparcie dla SPAR Polska do czasu sfinalizowania procesu znalezienia odpowiedniego i wiarygodnego inwestora - czytamy w komunikacie prasowym.

The SPAR Group Limited jest jednym z największych południowoafrykańskich sprzedawców detalicznych, notowany na giełdzie w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu