Wcześniej część sklepów znana była pod marką „Piotr i Paweł”. W połowie października 2021 ostatni z lokali handlowych przeszedł rebranding marki i został zastąpiony przez Eurospar.
Utrzymując pozytywne nastawienie do możliwości i perspektyw rozwoju handlu detalicznego na dynamicznym i rosnącym rynku w Polsce, zespół zarządzający i pracownicy SPAR będą nadal pracować zarówno nad wzrostem, jak i rozwojem działalności SPAR w Polsce - podała sieć w oficjalnym komunikacie prasowym.
Jak zaznaczono, grupa nadal będzie zapewniać wymagane wsparcie dla SPAR Polska.
W celu zapewnienia dalszej obecności marki SPAR w Polsce, bezpieczeństwa kontrahentów, partnerów detalicznych oraz zespołu w Polsce, jak również utrzymania obecnego polskiego biznesu SPAR, The SPAR Group potwierdziła, że nadal będzie zapewniać wymagane wsparcie dla SPAR Polska do czasu sfinalizowania procesu znalezienia odpowiedniego i wiarygodnego inwestora - czytamy w komunikacie prasowym.
The SPAR Group Limited jest jednym z największych południowoafrykańskich sprzedawców detalicznych, notowany na giełdzie w Johannesburgu w Republice Południowej Afryki.