Spółka podała także, że chce mieć co najmniej jedną na dwa lata premierę gry w segmencie indie premium (PC, konsole) z naciskiem na mechaniki, regrywalność i elementy pozwalające na długotrwały rozwój kolejnych gier.
- Długoterminowa wizja: spółka dąży do ugruntowania pozycji Varsav Game Studios jako dewelopera rozpoznawalnego w tworzeniu gier premium ze zwierzęcymi bohaterami oraz ich rozwinięć w postaci produkcji mobilnych i filmów animowanych. Rozwój IP w różnych mediach pozwoli na szerszą komercjalizację projektów oraz budowanie rozpoznawalności marki na rynkach globalnych - czytamy w komunikacie.
Spółka planuje m.in. rozpoczęcie współpracy ze studiami filmowymi nad rozwojem pełnometrażowych animacji i seriali na bazie gier projektów studia - Projekt ARIA, BARKOUR, Giants Uprising. Ma także pomóc opracowanie i wdrożenie innowacyjnego pipeline'u umożliwiającego równoczesną produkcję gier i filmów animowanych w oparciu o te same lub zaadaptowane zasoby graficzne, lokacje oraz scenariusz.
- Znaczne skrócenie czasu i zoptymalizowanie kosztów jednoczesnej produkcji gry i filmu w oparciu o silnik Unreal Engine 5. Multiplikowanie potencjału posiadanych przez Spółkę IP poprzez ich komercjalizację w komplementarnych mediach – czytamy także.
Varsav Game Studios koncentruje się na realizacji projektów dotyczący gier komputerowych i mobilnych oraz aplikacji m.in z obszaru wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz rozszerzonej rzeczywistości (AR) w oparciu o własny zespół produkcyjny. Spółka notowana jest na NewConnect od 2012 roku. Głównym akcjonariuszem spółki jest Łukasz Rosiński posiadający 38,73 proc. akcji.
Źródło: spółka/isbnews
