Obecnie na rynku pracy ofert jest więcej, niż przed pandemią, wynika z raportu „Rynek pracy w czasie COVID” firmy Grant Thornton. W styczniu 2022 r. ofert było o 3,8 proc. więcej niż pandemią. To duże odbicie na rynku pracy, a pracowników brakuje już w większości branż.
Liczba oferty pracy w styczniu 2022 r. wyniosła 307 299, co daje wzrost o 83 065 więcej (+37 proc.) w porównaniu ze styczniem 2021 roku. Głodni awansu mogą znaleźc coś dla siebie.
Praca dla kierownika, dyrektora, managera - oferty w lutym 2022
Sięgamy po oferty pracy z Centralnej Bazy Ofert Pracy z powiatowych urzędów pracy w Polsce (oferty.praca.gov.pl). I tak na przykład w województwie małopolskim, w samy Krakowie potrzebny jest kierownik działu. Oferowane wynagrodzenie brutto to ponad 17 tys. zł. Prawda, że może kusić? Wśród wymogów pojawia się wykształcenie wyższe, co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym/menagerskim lub zastępcy powyższych. Mile widziany, ale niewymagany komunikatywny angielski.
Brzmi nieźle, prawda? Już chcesz aplikować i... pojawia się jeszcze jeden wymóg, który dyskwalifikuje większość kandydatów - wymagana jest znajomość języka hinduskiego na poziomie biegłym (wymóg podyktowany specyfiką pracy i klientem).
Nie zawsze jest potrzebna znajomość mało popularnego w Polsce języka. Poznaj kolejne oferty pracy dla kierowników i managerów m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Oławie, Zawierciu czy Darłowie.
Zakres obowiązków w przypadku oferty w Krakowa:
- Współpraca z klientem w celach biznesowych, obsługa wniosków i eskalacji.
- Utrzymanie profesjonalnej i tech. wiedzy w contact center.
- Automatyzacja, usprawnianie procesów i innowacje.
- Projektowanie i wdrażanie nagród-polityka poprawy wydajności.
- Wdrażanie procesów zarządzania ryzykiem i zmianami.
- Utrzymanie i poprawa funkcjonowania call center, monitorowanie wydajności, identyfikacja i rozwiązywanie problemów, przygotowywanie i wdrażanie planów działania, audyty, analizy, zarządzanie.
- Raporty wydajności, rekrutacja, selekcja, szkolenia, coaching, doradztwo, dyscyplinowanie, administrowanie, planowanie, monitoring, ocena, egzekwowanie polityki i procedur.
