- Głównym celem programu GPW Growth jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu wartości firmy i wchodzeniu na nowy poziom rozwojowy. Program GPW Growth to przede wszystkim przekazywana wiedza praktyczna przez uznanych ekspertów rynkowych i doświadczonych przedstawicieli spółek giełdowych– powiedziała Izabela Olszewska, Członek Zarządu GPW.- Pozytywnym elementem jest integracja grupy, służąca nawiązaniu nowych kontaktów biznesowych. Bardzo liczymy, że na bazie uczestników pierwszej i kolejnych edycji uda nam się stworzyć społeczność absolwentów GPW Growth, czyli krąg dzielących się wiedzą i wspierających się przedsiębiorców- dodała.
GPW Growth to kompleksowy program adresowany do małych i średnich firm oraz oparty o zidentyfikowane potrzeby tych przedsiębiorstw. W pierwszej edycji Akademii GPW Growth udział wzięło 21 uczestników z 13 spółek. Podczas cyklu dziesięciu „szytych na miarę” sesji warsztatowych uczestnicy dowiedzieli się jak za pomocą sprawdzonych narzędzi skutecznie zwiększyć wartość swojej firmy.
W sumie odbyli ponad 120 godzin wykładów i spotkań, w tym m.in. spotkania networkingowe z ekspertami i praktykami biznesu, warsztaty, case studies, indywidualne rozmowy. Program pierwszej edycji szkoleń obejmował cztery zakresy tematyczne: