1 z 11
Przewijaj galerię w dół
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych...
fot. Krystian Dobuszyński/ Polska Press

Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5 proc.

2 z 11
Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych...
fot. Wojciech Wojtkielewicz/ Polska Press

Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych sieci.

3 z 11
Niemalże z miesiąca na miesiąc analitycy odnotowywali wzrost...
fot. Wojciech Wojtkielewicz/ Polska Press

BIA_260522_WW_IMG_1248.jpg

Niemalże z miesiąca na miesiąc analitycy odnotowywali wzrost cen – jedynie w maju i lutym klienci mogli odetchnąć i zobaczyć niższe kwoty na paragonach, na co z pewnością miało wpływ wprowadzenie tarczy antyinflacyjnej.

4 z 11
Największy wzrost cen od stycznia do grudnia odczuli...
fot. Krystian Dobuszyński/ Polska Press

Największy wzrost cen od stycznia do grudnia odczuli kupujący w kanale e-grocery (19,01 proc.) oraz w sieciach: Dino (16,38 proc.) i Carrefour (16,37 proc.).

Pozostało jeszcze 6 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

ROZMOWA
Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

Most na Bałtyku coraz nowocześniejszy. Promy zmieniają się nie do poznania

Most na Bałtyku coraz nowocześniejszy. Promy zmieniają się nie do poznania

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Zobacz również

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie