Lidl nie chcę rozstać się z Pascalem i Okrasą. Ile wydaje na reklamy z nimi?

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa www.lidl.pl
Lidl kontynuuje kampanię reklamową "Pascal kontra Okrasa".

Jak pisze portal dlahandlu.pl, który powołuje się biznes.onet., Lidl z projektem reklamowym pod nazwą "Pascal kontra Okrasa" ruszyła pod koniec lipca ub.r. Wielokanałowa kampania z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była zaplanowana na 52 tygodnie. Według wstępnych założeń powinna już się zakończyć. Działania z ich udziałem prowadzone są jednak nadal.

Przedstawiciele sieci w rozmowie z portalem Onet potwierdzają, że to nie koniec kampanii.  Według wyliczeń firmy Nielsen za okres od 26 sierpnia do 1 września tego roku firma wydała na reklamę w telwizji 4,47 mln zł i znalazła się na trzecim miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku) - czytamy na biznes.onet.pl.

Źródło: biznes.onet.pl, dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

E
ER
To dobry zabieg, marketingowy, ostatnio lidl na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,3136 został za to skrytykowany, ale nie przywiazywałbbym do tego wielkiej uwagi.
M
Mikołaj
Proszę poprawić błąd w tytule. Powinno być: "Lidl nie chce".
Ja nie chcĘ, on nie chcE ;)
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu