Spis treści
- Rynek gier na urządzenia mobilne. Jaka jest ilość użytkowników gier?
- Nowa przestrzeń na reklamę twojego biznesu. Gdzie reklamować swoją firmę?
- Reklama w grach. Jak ją oceniamy?
- Budżet marketingowy. Ile pieniędzy jest przeznaczane na reklamy mobilne?
- Gdzie zainwestować w reklamę? Warto dywersyfikować formaty
Rynek gier na urządzenia mobilne. Jaka jest ilość użytkowników gier?
Jak podaje raport SensorTower „The State of Mobile Gaming 2022” w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon. Z tego ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie - to o 200 mln więcej niż w analogicznym okresie w 2021 roku.
Rozgrywki mobilne stają się popularne, przez co obecnie są mainstreamowym kanałem rozrywkowym, komunikacyjnym i reklamowym. Nie sposób obok tego przejść obojętnie.
Już teraz prognozuje się, że przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku (42 mld w 2019 r.), a to wszystko przez to, że gracze nie ignorują reklam w tym kanale, wynika z Market Landscape, In-Game Advertising: June 2020.