W Lidlu kupimy wkrótce produkty znanych marek. Jakie?

Lidl wprowadził w grudniu do sprzedaży produkty marki Wittchen
Lidl wprowadził w grudniu do sprzedaży produkty marki Wittchen Lidl
To kolejny sygnał, że dyskonty na polskim rynku, chcą konkurować nie tylko ceną, ale także jakością i próbują ściągać do sklepów zamożniejszego klienta.

Jak informuje portalspozywczy.pl, Lidl wprowadził w grudniu do sprzedaży produkty marki Wittchen. W świątecznej ofercie klienci mogą kupić w sklepach portfele i paski od producenta galanterii skórzanej.
 
Na tym portalu przedstawiciele Lidla zapewniają, że produkty Wittchen na półkach sklepów sieci to dopiero początek. Niemiecki dyskonter chce wprowadzać do swoich placówek produkty innych uznanych marek. 

W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli z logo Wittchen. Od kilkunastu tygodni niemiecki dyskonter rozbudowuje dział z alkoholami, a szczególnie winami. Lidl wprowadził, do swojej oferty nie tylko produkty z półki ekonomicznej i średniej, ale także produkty droższe dla bardziej wymagających klientów.

Nie tylko Lidl chce zarabiać na klientach o bardziej zasobnym portfelu. Inne sieci dyskontowe, takie jak Biedronka, Aldi, czy Netto oferują coraz więcej produktów markowych w swoich sklepach - czytamy na www.portaspozywczy.pl.

Portal podaje przykład zachodzących zmian. Aldi, czyli niemiecki operator podpisał niedawno umowę z koncernem Coca-Cola. Oprócz Coli w sklepach Aldi dostępne będą także Fanta i Sprite. Aldi, który ma w Polsce ponad 70 sklepów, chce podpisać także kontrakt z firmą Nivea. W dyskontach w Polsce systematycznie spada liczba produktów pod marką własną, które kiedyś dominowały na półkach tego typu sklepów.
 

Źródło: portalspozywczy.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

t
tw
Najsmutniejsze jest to ,że najczęściej wyroby  te są produkowane za granicą.A my jesteśmy tylko dla nich rynkiem zbytu i dlatego jest u nas coraz mniej niejsc pracy.
w
wypicowany goguś
beiersdorf aka  nivea produkuje coraz wiekszy badziew. słabe te ich kosmetyki sie zrobiły. pewnie za gorsze sprzedadza hurtowo te i kosmetyki nielwle róznica sie od tych "lidlowych"
j
jakas
były wszędzie ale się rozeszły jak świeże bułeczki , ja niezdążyłam również  na zakup
 
E
Ewe
Produkty robione dla Polaków przez zagraniczne marki takie jak Lidl np są celowo robione gorzej, bo nikt tego w Polsce nie kontroluje, ani nie porównuje do pierwowzoru. Szampony i perfumy są rozwaniane, do proszkw dodają kredy albo kwarcu by zwiększyć ich objętość.
 
Dość wmawiania nam, że zachodni inwestor jest bogaty i potrzebujemy jego kapitału. Widać po latach tzw wolności, komu był i jest potrzebny kapitał i w która stronę on wyparowuje, bo na pewno nie przybywa.
Przestańcie w końcu dawać się strzyc jak stado baranów, nie dostając nic w zamian, bo nawet głupiemu baranowi należy się kawal łąki z soczysta trawą, a wy nie dostajecie nawet suchego siana.
Ja kupuje tylko polskie produkty(czyli te, które mają pod kodem kreskowym numer 590) i nie zamierzam wspierać Niemców, Francuzów czy Anglików. Walczmy o Polske !
m
meg
zabawne to wszystko u nas nie bylo prtfeli witchena ;]
 
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu