1 z 7
Przewijaj galerię w dół
Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla młodych...
fot. CardMapr.nl/Unsplash.com

Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla młodych Polaków

2 z 7
Generacja Z, korzystając z mediów społecznościowych na...
fot. Łukasz Kaczanowski/Polska Press

Generacja Z, korzystając z mediów społecznościowych na szeroką skalę, ma przy tym problem z weryfikacją publikowanych tam treści. Ponad połowa uczestników badania (56 proc.) uznaje za wiarygodne po prostu te źródła, z których korzysta od dłuższego czasu, a niewiele mniej (43 proc.) uważa, że wiarygodne są te kanały, które cieszą się dużą popularnością.
Na zdjęciu: spotkanie influencerów w Lublinie, sierpień 2022.

3 z 7
Choć młodzi Polacy z pokolenia Z śledzą średnio 13...
fot. Łukasz Kaczanowski/Polska Press

Choć młodzi Polacy z pokolenia Z śledzą średnio 13 influencerów, potrafią zachować do nich krytyczny dystans. Interesują się grami, rozrywką, modą i sportem.
Na zdjęciu: spotkanie influencerów w Lublinie, sierpień 2022.

4 z 7
Dziewczyny z pokolenia Z w mediach społecznościowych...
fot. Fot. Lukasz Kaczanowski/Polska Press

LU220818LK_305.JPG

Dziewczyny z pokolenia Z w mediach społecznościowych skupiają się bardziej na modzie (59 proc.), kulturze (56 proc.) i interesują się psychologią (51 proc.).
Na zdjęciu: spotkanie influencerów w Lublinie, sierpień 2022.

Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Japonia i Tajwan inwestują w Polskę. Branże przyszłości już tu są

Francuski gigant inwestuje niemal pół miliarda zł w polskie zakłady

Francuski gigant inwestuje niemal pół miliarda zł w polskie zakłady

Rząd szykuje ulgę dla jednego z największych pracodawców w Polsce

Rząd szykuje ulgę dla jednego z największych pracodawców w Polsce

Zobacz również

O wyzwaniach i horyzontach rozwoju górnictwa i hutnictwa miedzi – kongres w KGHM

O wyzwaniach i horyzontach rozwoju górnictwa i hutnictwa miedzi – kongres w KGHM

Most na Bałtyku coraz nowocześniejszy. Promy zmieniają się nie do poznania

Most na Bałtyku coraz nowocześniejszy. Promy zmieniają się nie do poznania