Na Facebookowym profilu banku jego klienci publikowali komentarze, że od kilku dni mają utrudniony dostęp do swoich lokat.
Skończyła mi się lokata, próbuję przelać środki do innego banku i opcja jest zablokowana. Opcja nowej lokaty w Velo działa — czytamy komentarz jednej klientek, udostępniony przez portal businessinsider.
Nie jest to odosobniony przypadek.
Kiedy naprawicie możliwość likwidacji lokaty? Od 4 dni opcja jest zablokowana, na infolinii informacja, że macie awarię ale od 4 dni? Informatycy nie potrafią tego ogarnąć przez tyle czasu?? - dopytuje pan Piotr.
„Panie Piotrze, przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.” - odpowiadają pracownicy placówki.
Bank sprawdza przyczynę usterki
Businessinsider zwrócił się o stanowisko w tej sprawie do VeloBanku. W odpowiedzi usłyszano, że sprawa jest pilnie sprawdzana, oczekuje się na szerszy komunikat w sprawie awarii.
Cały czas nie jestem w stanie otrzymać informacji co się dzieje. Nie można zrobić operacji przez internet ani przez telefon. Polecono mi kontakt z placówką. Po rozmowie z czterema osobami, żadna nie jest w stanie powiedzieć, co to za awaria i jaki jest przybliżony termin jej usunięcia — irytuje się pani Dorota.
mm
