Ten portal pisze, że OTTO Polska przeanalizowała ofertę sieci spożywczej Lidl, ze względu na stosunkowo niskie ceny oraz obecność we wszystkich badanych krajach Europy, czyli w Niemczech, Polsce, Holandii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.
Porównano ceny najpopularniejszych produktów spożywczych, tj. chleba, mąki, masła, mleka, jajek, cukru, kurczaka, bananów, kawy, herbaty, sera żółtego, zupy typu "gorący kubek", płynu do naczyń oraz wody.
Badanie wykazało, że wrzucając do koszyka te same produkty w Polsce, w Niemczech i Holandii, w Polsce zapłacimy o 14 proc. mniej niż w Niemczech i aż o 25 proc. mniej niż w Holandii. Gdy porównamy dane z zeszłego roku okazuje się, że za podobny koszyk zakupów w 2011 roku płaciliśmy o 26 proc. mniej niż w Niemczech i o 41 proc. mniej niż w Holandii. Oznacza to, że poziom cen w Polsce zbliża się do tych w Niemczech i Holandii - pisze forsal.pl
Źródło: Forsal.pl