– Ekspansja HalfPrice na zachodnie rynki zagraniczne jest naszym celem strategicznym, zwłaszcza po sukcesie w CEE. Ten koncept zdobył dużą rozpoznawalność w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Nadszedł czas na Hiszpanię, w której mamy obiecujące plany rozwoju – powiedział prezes CCC Dariusz Miłek, cytowany w komunikacie.
Wcześniej podczas konferencji wynikowej za III kwartał, prezes Miłek powiedział, że spółka uzyskała bardzo dobrą ofertę najmu od zarządzających Galerią Puerto Venecia, gdzie HalfPrice znajdzie się obok znanych europejskich marek.
- Tam gdzie otwieraliśmy HaflPrice to praktycznie od pierwszego dnia te sklepy zarabiają na siebie. Ta marka to prawdziwa „petarda” – powiedział wtedy Miłek.
Dodał, że na przyszły rok spółka ma zaplanowane już 200 tys. metrów kwadratowych nowej powierzchni z tego 50 tys. mkw zajmą właśnie sklepy HaflPrice. Obecnie sklepów jest 140, ale do 2030 jak zapowiedział prezes Miłek, ma ich być już 500.
Sieć HalfPrice zadebiutowała w maju 2021 i należy do omnichannelowej Grupy CCC. Sieć HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia współpraca z markami, ich partnerami i dystrybutorami z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich klientów, wskazano w materiale.
Grupa CCC prowadzi sprzedaż pod konceptami CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, Worldbox i Boardriders.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku i wchodzi w skład indeksu mWIG40. Głównym akcjonariuszem jest firma Ultro S.a.r.l. – zależna od Dariusza Miłka posiadający 33,41 proc. akcji i 39,14 proc. w głosach na WZA.
