https://strefabiznesu.pl
reklama

Jedna z największych sieci sklepów stacjonarnych startuje ze sprzedażą online. Będzie oferowała produkty własne oraz zewnętrznych firm

Maciej Badowski
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Sieć sklepów Kaufland, zgodnie z zapowiedzią, wkrótce uruchomi swój sklep internetowy. Marketplace pod domeną Kaufland.pl wystartuje jeszcze w wakacje. – Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny. Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online – zapowiada Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska. Zyskać mają także polscy sprzedawcy.

Spis treści

Kaufland startuje ze swoim sklepem internetowym

Kaufland, skupiony dotąd na działalności stacjonarnej, postanowił uruchomić własną platformę typu marketplace. Kupujący będą mogli nabyć towary z oferowane przez zewnętrznych sprzedawców detalicznych w kategoriach takich jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda.

Jak możemy przeczytać, internetowy sklep sieci ma współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy „we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online".

Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu – mówi Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska, cytowany w przesłany nam komunikacie.

Kaufland.pl dostępny online oraz przez aplikację

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na stronie również informacje o danym sprzedawcy.

Kupujący będą mogli korzystać z takich metod płatności, jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą płatniczą. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy.

Nowe możliwości sprzedaży i rozwoju dla detalistów?

Sieć chwali się, że „nowa platforma będzie przestrzenią e-commerce dla dużych i małych sprzedawców internetowych z kraju i zagranicy". Jak podano, obecnie, na polskiej platformie zarejestrowanych jest ponad 2 tys. sprzedawców detalicznych. Polska staje się czwartym krajem, w którym mogą oni korzystać z rozwiązania Kaufland Global Marketplace jako kanału sprzedaży.

– We wszystkich krajach, gdzie platforma jest obecna, swoją działalność przy pomocy tego narzędzia prowadzi już 11 tys. detalistów – podano. – Każdy sprzedawca detaliczny, który zarejestruje się na Kaufland.pl, otrzyma trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy i będzie mógł przez ten okres sprzedawać swoje produkty bez prowizji – dodano.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1,5 tys. sklepów i zatrudnia ok. 155 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada 246 marketów i zatrudnia ok. 15,5 tys. pracowników.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Sztuczna inteligencja ma przyspieszyć sądy i administrację

Sztuczna inteligencja ma przyspieszyć sądy i administrację

Nowelizacja ustawy o CSIRE podpisana

Nowelizacja ustawy o CSIRE podpisana

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu