Spis treści
Kaufland startuje ze swoim sklepem internetowym
Kaufland, skupiony dotąd na działalności stacjonarnej, postanowił uruchomić własną platformę typu marketplace. Kupujący będą mogli nabyć towary z oferowane przez zewnętrznych sprzedawców detalicznych w kategoriach takich jak dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci, sport i moda.
Jak możemy przeczytać, internetowy sklep sieci ma współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy „we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online".
– Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu – mówi Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska, cytowany w przesłany nam komunikacie.
Kaufland.pl dostępny online oraz przez aplikację
Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na stronie również informacje o danym sprzedawcy.
Kupujący będą mogli korzystać z takich metod płatności, jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą płatniczą. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy.
Nowe możliwości sprzedaży i rozwoju dla detalistów?
Sieć chwali się, że „nowa platforma będzie przestrzenią e-commerce dla dużych i małych sprzedawców internetowych z kraju i zagranicy". Jak podano, obecnie, na polskiej platformie zarejestrowanych jest ponad 2 tys. sprzedawców detalicznych. Polska staje się czwartym krajem, w którym mogą oni korzystać z rozwiązania Kaufland Global Marketplace jako kanału sprzedaży.
– We wszystkich krajach, gdzie platforma jest obecna, swoją działalność przy pomocy tego narzędzia prowadzi już 11 tys. detalistów – podano. – Każdy sprzedawca detaliczny, który zarejestruje się na Kaufland.pl, otrzyma trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy i będzie mógł przez ten okres sprzedawać swoje produkty bez prowizji – dodano.
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1,5 tys. sklepów i zatrudnia ok. 155 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada 246 marketów i zatrudnia ok. 15,5 tys. pracowników.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!