Spis treści

Jeszcze więcej promocji dla klientów Biedronki
Jak przekazała nam w przesłanym komunikacie siec dyskontów Biedronka, w kwietniu sklep zwiększa liczbę folderów promocyjnych. Co to oznacza? Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu „superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi".
– Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek – komentuje, cytowana w komunikacie Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.
Kolejna sieć sklepów dołącza do wojny cenowej
Oprócz Lidla, Biedronki i sieci Kaufland „promocyjne" zakupy zrobimy w sieci Delikatesów Centrum. Nowy gracz dołącza z „niezwykłą akcją promocyjną", która jest realizowana pod hasłem „Niskie ceny nie mają właściciela” i obowiązuje we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum.
– W jej ramach sieć przygotowała dla klientów specjalne promocje. Co najważniejsze, mogą z nich korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty „Moja Biedronka” lub „Lidl Plus”. Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart – czytamy w przesłanym komunikacie.
– Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty – wyjaśnia Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum, cytowany w komunikacie.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!