HalfPrice w Galerii Jurajskiej
Jeszcze więcej międzynarodowych marek w Galerii Jurajskiej. W centrum handlowym otwarto właśnie największy w województwie śląskim sklep sieci HalfPrice. Na 2153 m kw. powierzchni klienci galerii od dziś mogą znaleźć rzeczy topowych marek w okazyjnych cenach, w tym m.in. ubrania, buty, dekoracje i dodatki do domu, a także kosmetyki i zabawki.
– Otwarcie sklepu HalfPrice jest największym w tym roku otwarciem w Galerii Jurajskiej i to nie tylko ze względu na powierzchnię lokalu, ale także bogactwo dostępnych w nim marek, także tych od znanych projektantów. HalfPrice wnosi bowiem do naszej oferty potężny zastrzyk nowości, wśród których są brandy, dotąd nieobecne na lokalnym rynku – komentuje Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
– Co więcej, z racji tego, że nowy sklep działa formacie off price, rzeczy w nim dostępne będzie można przez cały rok kupować w okazyjnych cenach. Sam towar ma być natomiast uzupełniany na bieżąco. Jest to więc idealne miejsce dla osób, które cenią sobie jakość, ale jednocześnie lubią polować na okazje – dodaje.
Nie przeocz
- Najlepsze porodówki w woj. śląskim. Tu urodzisz w komfortowych warunkach
- Czerwone strefy w woj. śląskim. Jakie obostrzenia rząd wprowadzi w 35 powiatach?
- Jarmark Bożonarodzeniowy w Katowicach trwa. Co możemy kupić i w jakiej cenie?
- Ceny karpia na święta 2021 wyższe niż przed rokiem. Ponad 20 złotych za kilo WIDEO
Half Price to dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku marka, stworzona przez Grupę CCC. Od swojego debiutu w maju br., sieć stale się rozwija. Dziś posiada już ok. 40 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także na Węgrzech, w Austrii, Czechach i Chorwacji. Całą sieć opiera się na koncepcji off price. Oznacza to, że pracujący dla niej zespół kupców i trendsettrów codziennie łowi trendy i negocjuje okazyjne stawki, zapewniając stały napływ nowego towaru, także do sklepu w Częstochowie.
– HalfPrice to jedna z najgorętszych obecnie marek, bardzo pożądana przez klientów, wpisująca się w obecne trendy konsumenckie, a do tego zyskująca na popularności, dzięki dynamicznie rozwijającej się sieci sklepów stacjonarnych. Nie mogło jej więc zabraknąć także w ofercie Galerii Jurajskiej – komentuje Anna Borecka-Suda.
– Jesteśmy przekonani, że w Częstochowie HalfPrice szybko zyska grono wiernych klientów, stając się jedną z najpopularniejszych destynacji zakupowych w północnej części województwa śląskiego. Tym bardziej, że sklep powstał w centrum, które jednoznacznie do ponad dekady kojarzy się z najlepszą i najszerszą ofertą modową w regionie, a także unikalnymi markami – mówi Borecka-Suda.
HalfPrice to już kolejna nowość, jaka pojawia się w ofercie Galerii Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Niedawno w centrum handlowym zadebiutował nowy koncept IKEA – Studio Planowania IKEA, pierwszy tego typu punkt szwedzkiego giganta w woj. śląskim.
Ponadto w galerii otwarto sklepy dwóch amerykańskich marek: New Balance oraz Food Locker. Po remodelingu i rebrandingu otwarto także kawiarnię So Coffee, pierwszą w nowym koncepcie w Polsce. Do oferty dołączyła także marka SFD, oferująca m.in. odżywki i suplementy.
– Oferta Galerii Jurajskiej wypełnia się nowymi, ekscytującymi markami, wnosząc wiele świeżych elementów do naszego tenant-mixu. W efekcie, centrum handlowe jest już niemal w 100% skomercjalizowane. Nie oznacza to jednak, że kolejne nowości nie będą się pojawiały. Prowadzimy obecnie rozmowy z kolejnymi markami, które zainteresowane są najem w Jurajskiej – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.
Musisz to wiedzieć
