Jak napisał portal dlahandlu.pl, elektroniczne etykiety cenowe działają już w ponad 280 sklepach Tesco, czyli w ponad połowie marketów na polskim rynku. Mają zastąpić tradycyjne, papierowe oznaczenia z cenami produktów.
Sieć Tesco Polska ma obecnie w Polsce ponad 450 sklepów. Docelowo etykiety pojawią się we wszystkich sklepach sieci, oprócz supermarketów, które zostały przejęte od sieci Leader Price, a które nadal działają w ramach oddzielnego systemu IT.
Nowe oznaczenia zawierają informację o cenie produktu oraz jej przeliczenie na kilogram czy litr. Poza ceną, elektroniczne wyświetlacze opisują produkt jako „nowość" lub „promocję". W systemie „ESEL" elektronika idzie w parze z ekologią. Dzięki elektronicznym wyświetlaczom w dużym stopniu zostaje ograniczona konieczność drukowania, a to oznacza mniejsze zużycie tonerów i, przede wszystkim, papieru - czytamy na www.dlahandlu.pl
Źródło: dlahandlu
