Najdroższe marki w Polsce. Biedronka jest warta 1,7 mld zł

Marka Biedronka jest warta 1,7 mld zł
Marka Biedronka jest warta 1,7 mld zł Biedronka
Biedronka znalazła się na podium tegorocznego Rankingu Marek, przygotowanego przez Rzeczpospolitą i Acropolis, zajmując 3. miejsce.

Wartość marki Biedronka wzrosła w tym roku aż o 61 proc. - czytamy na www.dlahandlu.pl. Był to jeden z najwyższych wzrostów, który pozwolił sieci przeskoczyć o dwie pozycje w rankingu i zająć trzecie miejsce. Wartość marki Biedronka w rankingu w ubiegłym roku oszacowana była na 1,7 mld zł. Pozwoliło to wówczas na zajęcie piątego miejsca.

Kilkając obok, w artykuł "Olej Kujawski, bella i  POLO Market. W Polsce znają nasze marki", przeczytają Państwo o najdroższych kujawsko-pomorskich markach.

Źródło: dlahandlu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

O
Optymista
Skoro Biedronka tak dobrze stoi, to chyba pracownicy tychże mogą się spodziewać podwyżek wynagrodzenia.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu