Nowa strategia prokliencka Taurona
Tauron, jako jeden z największych dostawców energii elektrycznej w Polsce, stawia na innowacyjne rozwiązania, które mają na celu poprawę komunikacji z klientami.
– Stawiamy na jasną i skuteczną komunikację z klientami we wszystkich sprawach związanych z energią elektryczną. Sześć milionów naszych klientów to rdzeń biznesowy Taurona. Dostarczamy gospodarstwom domowym coraz więcej zielonej energii z własnych źródeł na lata, rozwijamy portfolio produktowe, a także upraszczamy formalności. Wszystko to wynika wprost z nowej, proklienckiej strategii Grupy i poprawia doświadczenie klienta – mówi Magdalena Kulczyna, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.
Nowa strategia obejmuje nie tylko upraszczanie formalności, ale także rozwój oferty produktowej oraz zwiększenie udziału zielonej energii w dostawach do gospodarstw domowych. Wszystkie te działania mają na celu nie tylko poprawę doświadczenia klienta, ale także przyczynienie się do ochrony środowiska.
Uproszczone faktury. Co nowego?
Nowe faktury Tauron będą zawierały czytelne podsumowanie najważniejszych informacji, co ma ułatwić klientom zrozumienie ich rozliczeń.
– Nowa, uproszczona faktura za prąd umożliwi naszym klientom szybkie i łatwe zrozumienie najważniejszych informacji rozliczeniowych. Chcemy tym samym zwiększyć satysfakcję klientów z obsługi. Rozpoczęliśmy już wysyłkę uproszczonych faktur do kilkuset tysięcy gospodarstw domowych i jednocześnie zapowiadamy pokazanie całkowicie nowej faktury już w czerwcu. Docelowo chcemy, aby obok najważniejszych danych znalazły się na niej rekomendacje dotyczące wyboru optymalnej dla klienta taryfy i rozwiązań rozliczeniowych – mówi Michał Mierzwa, wiceprezes zarządu Tauron Obsługa Klienta.
Podsumowanie na fakturze będzie zawierało kluczowe informacje, takie jak kwota do zapłaty, terminy płatności, dostępne sposoby płatności oraz typ odczytu, na podstawie którego wystawiono fakturę. Dodatkowo, klienci będą mogli porównać swoje zużycie energii z analogicznym okresem poprzedniego roku, co może pomóc w lepszym zarządzaniu domowym zużyciem prądu.
Aplikacja Mój Tauron
Użytkownicy aplikacji Mój Tauron również skorzystają z nowych, przyjaznych formatów prezentacji danych. Aplikacja, która została pobrana już ponad 2 miliony razy, oferuje szereg funkcji ułatwiających zarządzanie energią.
Biznes

Dzięki aplikacji klienci mogą nie tylko dokonywać bezpiecznych płatności online, ale także sprawdzać stan zużycia prądu, podawać odczyty liczników, zamawiać szybki kontakt z konsultantem czy przepisywać umowy. W najbliższych miesiącach planowane jest wprowadzenie kolejnych funkcjonalności, które jeszcze bardziej ułatwią życie użytkownikom.
O Tauronie
Taurion to jeden z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, dostarczający energię elektryczną do prawie sześciu milionów klientów i zatrudniającym 19 tysięcy pracowników. W strategii 2025-2035 Grupa Tauron zakłada osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku.