Tesco pobiło "Ciachem" Lidla w milionach wydanych na reklamę

Redakcja
Tesco pobiło "Ciachem" Lidla w milionach wydanych na reklamę  Od 29 kwietnia do 5 maja na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł.
Tesco pobiło "Ciachem" Lidla w milionach wydanych na reklamę Od 29 kwietnia do 5 maja na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł. SXC
Od 29 kwietnia do 5 maja sieci handlowe mocno zwiększyły swoje wydatki reklamowe.

Jak napisał portal dlahandlu.pl, powołując się na dane firmy Nielsen,  Tesco wydało  w tym czasie na reklamę telewizyjną aż 7 982 699 zł.  9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć. W zestawieniu Nielsena, oprócz Tesco znalazła się jeszcze jedna sieć handlowa - Lidl - z wydatkami rzędu 6,3 mln zł.

Łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł.

 

Nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym - czytamy na www.dlahandlu.pl

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Tesco pobiło "Ciachem" Lidla w milionach wydanych na reklamę - Gazeta Pomorska

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu